אשדוד מזדהה עם העם הצרפתי

העיר אשדוד בצעד הזדהות עם העם הצרפתי כשבחזית בניין העירייה, בין דגלי הלאום ודגלי העירייה, הונף דגלה של צרפת.

צרפת, אחת הדמוקרטיות הראשונות בעולם, זו הנושאת את דגל האחווה, השוויון והחירות, התעוררה למציאות מדממת של התקפת טרור. צרפת האחראית על האמנות הראשונות המגינות על זכויות האדם, לא מאמינה עד היכן יכול להגיע הרוע והרשעות. צרפת צריכה לפקוח את עיניה ולישר מבט לנוכח המציאות החדשה הצובעת את רחובותיה בצבעי האיסלם.

"הטרור אינו מבדיל בין דתות ונדמה שכל העולם נמצא תחת מתקפת טרור של קיצונים" כתב ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו. ד"ר לסרי חיבר בין הטרור המתחולל בארץ והדגיש שלטרור אין גבולות ואין מגבלות. ביום שישי בצהריים הטרור הכה במשפחה ישראלית שהייתה בדרכה לשבת חתן ומחבלים בני עוולה רצחו את הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל הי״ד, לעיני בני משפחתם. בערב, בקצה אחר של העולם, בלב ליבה של אירופה, הטרור הרצחני היכה גם בפריז – בירת צרפת.

לסרי שיגר שני מכתבים אישיים לראש עיריית בורדו, העיר התאומה של ישראל, ולשגריר צרפת בישראל, בהם הוא מביע את תמיכתו האישית בעם הצרפתי ובמלחמתו נגד הטרור הרצחני. לסרי הביע תנחומים לעם הצרפתי, תנחומי העיר אשדוד ותנחומיו האישיים למשפחות השכול ותפילה לשלום הפצועים. "העיר אשדוד עומדת לצד העם והממשלה הצרפתית בטרגדיה הנוראה, ומביעה סולידריות מלאה אתכם במלחמה נגד הטרור והקיצוניות" כותב הוא ומחזק גם את ידי קהילת יהודי צרפת שמתגוררים באשדוד ובארץ.

בחזית בניין העירייה, בין דגלי הלאום ודגלי העירייה, הונף דגלה של צרפת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך