דרמה: אסיר העולם התכוון להסתתר באשדוד!

ירון סנקר שנידון לשני מאסרי עולם ברח מבית החולים אסף הרופא, התכוון להסתתר אצל קרוביו באשדוד אך לבסוף נתפס בבאר שבע

העבריין ירון סנקר, המוגדר כאסיר מסוכן ביותר, ונמלט אמש מביה"ח אסף הרופא – נלכד במהלך הלילה בב"ש. הוא נמלט לאחר שניצל חוסר ערנות של שוטרים ששמרו עליו. ככל הידוע סנקר שבת רעב למעלה משמונים יום, במחאה על תנאי כליאתו ואושפז בבית החולים אסף הרופא, לקראת חצות הצליח להימלט משומריו. סנקר עבר דרך אשדוד, לפני שהמשיך לבירת הנגב, ועל פי מידע שהגיע למערכת "אשדוד אונליין", הוא היה אמור להסתתר בדירת קרובי משפחה כאן באשדוד, אך כנראה שהתכנית שלו לא הצליחה, עקב פריסה נרחבת של המשטרה באזור אשדוד, והוא המשיך לכיוון באר שבע, שם נתפס.

משירות בתי הסוהר נמסר כי בתום עבודה מבצעית ומודיעינית משותפת עם המשטרה נתפס סנקר לאחר כשעתיים וחצי. בסביבות השעה 01:30 הלילה הוא זוהה בעקבות פרסום תמונתו בכלי התקשורת, בכניסה לתחנה המרכזית בבאר שבע, וזאת ע״פ חקירה ראשונית לאחר שעבר בין טרמפים מהמרכז דרך אשדוד, ולבסוף הגיע לבאר שבע, שם מתגוררת משפחתו.

לאסיר הנמלט ירון סנקר, יש בתיקו הפלילי אישומים של רצח ומעשה שוד, בין היתר שוד חנות להמרת מטבע שבוצע באשדוד, ועוד שורה של עבירות שביצע בעיר אשדוד, בה הוא גם התגורר תקופה קצרה, לפני שעבר לבאר שבע.

הרוצח הסדרתי שובת רעב מאז חודש אפריל בדרישה ממערכת המשפט להכיר בתרומתו לפיצוח ארגון הפשע של האחים אוחנה, זאת במסגרת עדויות שמסר תחת הבטחה לשמש עד מדינה. סנקר ניסה כבר בשנת 2003 לברוח מהכלא, אך נכשל.
סנקר נידון בעבר לשני מאסרי עולם מצטברים ועוד 25 שנות מאסר לאחר שהודה ששימש כרוצח שכיר כחלק ממאבקי העולם התחתון. סנקר ניסה לרצוח את ראשי ארגוני הפשיעה שלום דומראני ואיציק אברג'ל, ונכשל בניסיון לרצוח את יעקב אלפרון, שמאוחר יותר חוסל באמצעות הפעלת מטען שהתפוצץ במכוניתו. בנוסף, נשלח סנקר להתנקש בחייו של העבריין שמעון זריהן שנחשד במעורבת ברצח חנניה אוחנה. סנקר מוחזק בבידוד מחשש שעבריינים אחרים הכלואים בבית הסוהר ינסו "לסגור איתו חשבונות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך