אשדוד עלתה למקום השני לאחר ניצחון על אס"א ת"א

ניצחון קל להפועל אשדוד על אס"א ת"א 20:29, בליגת ווינר בכדוריד, לאחר החזרה מפגרת הנבחרת. הניצחון העלה את הקבוצה למקום השני. אלכס בוסיץ' הסרבי והשוער אורן מאירוביץ', הצטיינו.
המצטיין במשחק מול חולון. אלכס בוסיץ' הסרבי.

משחק שעל הנייר היה אמור להיות קשה, הפך למשחק חד צדדי. הפועל אשדוד גברה על אס"א ת"א במשחק חד צדדי, במסגרת המחזור השישי, בליגת ווינר בכדוריד, 20:29 ועלתה בזכות הניצחון למקום השני, אותו היא חולקת עם רמה"ש. זהו הניצחון החמישי ברציפות מאז ההפסד במחזור הפתיחה למכבי ת"א.

מהדקה ה-12 של המחצית השניה, במצב של 10:19 לאשדוד, המשחק כבר איבד מערכו ומאמן אשדוד וובה זייקמן, שיתף את כל סגל השחקים. הזר הסרבי של הקבוצה אלכס בוסיץ', היה המצטיין עם 7 שערים. טיאומיר דודור הסרבי הנוסף, שיחק רק בהגנה, מאחר ולא רצו לסכנו, לאחר פציעה ארוכה שסחב השבוע.

השוער אורן מאירוביץ ממשיך להצטיין, בנבחרת ובליגה. (צילום: דוד פליגל איגוד הכדוריד)
השוער אורן מאירוביץ ממשיך להצטיין, בנבחרת ובליגה. (צילום: דוד פליגל איגוד הכדוריד)

עוד בלט בקבוצה, אורן מאירוביץ, שוער הקבוצה והנבחרת, עם שתי עצירות של פנדל! ועצירות נוספות, חשובות במהלך המשחק, כשאס"א עוד היוותה יריב. עוד הירבו לכבוש להפועל אשדוד, יותם טל 5 שערים ודוד פרץ 4 שערים.

במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק קשה מאוד מול מכבי קרית מוצקין, בחוץ. אומנם מוצקין בתחתית, אבל האולם במוצקין נחשב למקום קשה לשחק בו, שלא לדבר על הנסיעה הארוכה המצפה לקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך