מלבנון למ.ס אשדוד

פרנקו קאלרו ששיחק בעונה שעברה בקבוצה אל נסאר הלבנונית! יגיע מחר (רביעי) להיבחן במ.ס אשדוד, כמועמד במקומו של רמי ביינשרדיני שעזב. קאלרו היה זמן קצר בסגל אתלטיקו מדריד, מינכן 1860 וויראל, ברח מלבנון בגלל המצב הביטחוני ומנסה לחתום בישראל. באשדוד.

קשר-חלוץ ארגנטינאי פרנקו קאלרו, 26, ששיחק בעונה שעברה, עד לפני 4 חודשי, בקבוצת אל אנסאר הלבנונית, מועמד למ.ס אשדוד ומחר (רביעי) ייטול חלק באימון וייבחן על ידי המאמן אייל לחמן.

קאלרו היה לזמן קצר, באתלטיקו מדריד, מינכן 1860, ויאריאל ו-פ.צ ציריך, אך לא רשם משחקים רשמיים באף אחת מהן. הוא עבר מקבוצה לקבוצה כמושאל, אבל לא קיבל דקות משחק רבות.

השחקן התחיל בנוער של נסיונל, בארגנטינה ויצא לתקופות של שלושה חודשים באתלטיקו מדריד, ציריך, מינכן 1860 ואז חזר לארגנטינה. שיחק בארחנטינוס דה רוסאריו, עבר לוויאריאל בעונה בה היתה בליגה השנייה (2012/13). משם עבר לקבוצה בליגה הספרדית השלישית, שיחק בפרו, יוון ולאחרונה כאמור באל אנסאר מלבנון שם חתם ביולי האחרון.

קלארו בנמל התעופה בבירות לפני הגעתו לישראל.
קלארו בנמל התעופה בבירות לפני הגעתו לישראל.

בלבנון ציפה לו חוזה גבוהה כמו שחקנים רבים שמגיעים לליגה הלבנונית בגלל הכסף. אבל השחקן חשש להישאר בגלל המצב הביטחוני ופשוט עזב. לישראל הוא הגיע בעצת סוכנו.

מבחינתו הוא רוצה להישאר בישראל, אפילו לזמן רב. הוא ניסה כוחו בקריית שמונה ובעכו וכמעט סגר שם, אבל בגלל חילוקי דעות כספיים לא הצטרף. עכשיו הוא הומלץ למאמן איל לחמן, שייבחן אותו, מחר ובמשחק האימון ביום חמישי מול מכבי פ"ת, בפ"ת (14.00) ואז יקבל החלטה סופית בעניינו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך