מאירוביץ הצטיין הנבחרת רחוקה נקודה מהפליאוף לאליפות העולם

מאירוביץ, שחקנה של הפועל אשדוד, שוער נבחרת הכדוריד, הצטיין בניצחון על אסטוניה 25:28, במוקדמות אליפות העולם. עצירות שלו, מנעו מהאסטונים לברוח לישראל במשחק ועזרו לנבחרת לחזור לניצחון. נקודה בשבת (16.00) מול פורטוגל וישראל בפליאוף אליפות העולם.
השוער אורן מאירוביץ ממשיך להצטיין, בנבחרת ובליגה. (צילום: דוד פליגל איגוד הכדוריד)

אורן מאירוביץ, שוערה של קבוצת הכדוריד של הפועל ראשל"צ, הצטיין שוב, במדי נבחרת ישראל, הפעם לא במשחק אימון, כמו מול קפריסין, אלא במשחק רשמי. השוער הצטיין, במשחק במסגרת מוקדמות אליפות העולם, בניצחון היום, שישי, 25:28 על נבחרת אסטוניה. נקודה במשחק מול פורטוגל מחר (שבת, 16.00) ומאירוביץ והנבחרת, יעלו לשלב הפליאוף.

במצב של 14:16 לאסטוניה, שעלתה ליתרון לראשונה, לאחר שליטה של ישראל, היה נראה כי המשחק בורח. מאירוביץ שנכנס ב-30 הדקות האחרונות, עצר במצב הזה שער בטוח ומנע הגדלת הפער ל-3 שערים. זה הכניס את הנבחרת למומנטום ולריצה של 0:4 לישראל. ישראל
ביצעה מהפך ועלתה ל-16:18 ומשם לניצחון.

מאירוביץ, עצר במהלך המשחק עצירות נוספות והיה שותף פעיל ואפילו מרכזי, בחלק האחרון והחשוב של המשחק, שמנע מהאסטונים לחזור, לאחר שכאמור כבר הצליחו לעלות ליתרון וזכה למלחמות רבות על משחקו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך