חתך את פניו של צעיר בגלל ויכוח על שימוש בשירותי הסופר

צעיר נדקר בפניו לאחר ויכוח עם צעיר אחר על שימוש בשירותים אשר ממוקמים בסופר, פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית משפט מחוזי ב״ש כנגד הדוקר

בסוף השבוע האחרון (30.10, ביום שישי לפנות בוקר) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על דקירה שהתרחשה בכניסה לסופרמרקט במתחם גן העיר הממוקם בעיר אשדוד. בתוך דקות ספורות הגיעו למקום שוטרי סיור מתחנת אשדוד.
״הגענו לסופר וראינו כתמי דם רבים על רצפת הסופר, על הקופה ובמקומות נוספים. הבנו כי התחולל שם אירוע אלים. לאחר ביצוע סריקות איתרנו חשוד במעשה הדקירה אשר עובד במקום. במקום מצאנו גם את הצעיר שנדקר כאשר דם רב ניגר מפניו״, מספר קצין המשמרת מפקח אושרי גואטה.

הצעיר תושב אשדוד אשר נפצע כתוצאה מדקירה בפניו, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי. החשוד בדקירה, תושב אשדוד בן 22, אשר עובד כמוכר בסופר, נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. לחוקרי צוות המעצרים של משטרת אשדוד סיפר כי בשעת לילה מאוחרת הגיע לסופר בחור שתוי וביקש להיכנס ולעשות את צרכיו בפנים. לאחר שסירב לאפשר לו להיכנס בתואנה כי השירותים מקולקלים, התפתח בין השניים ויכוח קולני שכלל איומים משני הצדדים.

החוקר שטיפל בתיק רס״ל שוקי מימוני מספר כי מהחקירה עלה שבשלב מסויים המוכר (החשוד בדקירה) ניגש לקופה הראשית הוציא מהדלפק סכין יפנית והמשיך להתעמת עם הצעיר. כפי שניתן לראות בברור בצילומי מצלמות האבטחה הצעיר התעמר במוכר ובתגובה המוכר שלף את הסכין היפנית ודקר אותו בחוזקה בפניו. כתוצאה מהדקירה דם רב ניגר מפניו. הוא ניסה לתפוס את הדוקר בתוך הסופר תוך שדם רב ניגר מפניו לכל עבר ואז הגיעו השוטרים למקום.

מעצרו של החשוד הוארך 3 פעמים בבית משפט השלום באשקלון. בהמשך חקירתו ע״י צוות חוקרי המעצרים של משטרת אשדוד הודה החשוד במעשה הדקירה, וטען כי בסך הכל התגונן. במהלך החקירה הביע חרטה על מעשיו. בתום חקירה מהירה ומקצועית של משטרת אשדוד ולאחר שהשבוע הוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע, היום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית משפט מחוזי ב״ש.

סעיפי האישום המרכזיים העומדים כנגדו הינם: חבלה כשהעבריין מזויין, אחזקת סכין, איומים.

מפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל שיבח את תגובתם המהירה של שוטרי הסיור שהובילה למעצר החשוד ומניעת הידרדרות נוספת של האירוע, וכן את פעילותם המקצועית של החוקרים אשר הובילה לכתב האישום והוסיף: ״נמשיך לפעול ולנהוג באפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהיא״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך