קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד פיטרה את המאמן אסף לוי. אולג בוטנקו מונה במקומו.

בעקבות שלושה הפסדים בארבעה מחזורים. בוטנקו שאימן בעבר את הקבוצה וזכה איתה באליפות ההסיטורית, הוא מאמן הנוער כיום.
צילומים: הדר ואן קולא, עמית שיסל - איגוד הכדוריד.
זה היה צפוי. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הודיעה על פיטורי המאמן אסף לוי, לאחר ארבעה משחקים, בהם הפסידה בשלושה מהם.
הודעת המועדון: "הבוקר התקיימה שיחה בין הנהלת הקבוצה לבין המאמן אסף לוי, בעקבות התוצאות המאכזבות מפתיחת משחקי ליגת ווינר. ההחלטה שנלקחה היא לסיים את ההתקשרות. מי שידריך את הקבוצה הוא אולג בוטנקו, ששב בקיץ למועדון (כמאמן קבוצת הנוער). בוטנקו הוביל את המועדון לזכייה ההיסטורית באליפות המדינה (ב-2019) ושנתיים לאחר מכן הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה. בוטנקו מעביר בשעה זו את אימון הבוקר, ולפניו – אסף לוי נפרד מהשחקנים.
אסף לוי הצטרף במהלך העונה שעברה, והוביל את בניית הקבוצה לקראת העונה הנוכחית. שלב ההכנה לפתיחת הליגה היה מוצלח ומעודד, וכלל את הזכייה במפעל ההכנה, גביע ווינר-שופטים. ההמשך, כאמור לא היה מוצלח – הוא כלל 3 הפסדים לעומת ניצחון, ודירוג במקום התשיעי (לקבוצה משחק חסר מול מכבי קרית מוצקין).
ההחלטה היא לבצע זעזוע – לפני המשחק הביתי ביום שני במחזור השישי בליגת ווינר, מול בני הרצליה, שהופך לחשוב במאבק על כניסה לבית העליון. לאחריו, הליגה תצא לפגרת משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה – מה שיאפשר התארגנות להמשך.
יו"ר המועדון עופר קושמרו: "אנחנו מאחלים הצלחה רבה לאסף. הוא מאמן טוב, ולעיתים הדברים לא עובדים כפי שמצפים. זה לא רק ההפסדים, אלא הצורה שהקבוצה נראתה במשחקי הליגה. אנחנו לא מנקים כאן לרגע את האחריות של השחקנים. הייתה תקווה בהכנה, והקבוצה כולה עוברת תהליך של בנייה מחדש – אבל אנחנו נמצאים בנקודה קריטית לגבי המשך העונה – והמטרה שסימנו – ההעפלה לבית העליון בתום הסיבוב הראשון. אולג שב בקיץ למועדון. הוא עתיר ניסיון, ואין ראוי ממנו להוביל את הקבוצה. אני מאחל לו הצלחה רבה".
אסף לוי: "עשינו הכנה טובה והתחלנו טוב עם הזכייה בגביע ווינר-שופטים. לצערי מהמשחק הראשון בליגה מול הפועל ראשל"צ, הדברים לא הלכו כמו שרצינו וציפינו. לא מעט גם בגלל פציעות של שחקנים משמעותיים – איתי סויסה ואורוש טודורוביץ'. לצערי, לא נראינו טוב והקבוצה הייתה זקוקה לזעזוע. זה מה שההנהלה החליטה – ואני מקבל את זה. אני לוקח אחריות, ומאחל הצלחה גדולה. אני מתנחם בכך שמאמן מנוסה וטוב מחליף אותי. אני מאחל לאשדוד וגם לאולג הצלחה בהמשך הדרך, ומקווה שיעמדו במטרות".
צילומים: הדר ואן קולא, עמית שיסל – איגוד הכדוריד
באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך