אריאל הרוש חוזר לשער מ.ס אשדוד

השוער שאיבד את מקומו בשני המשחקים האחרונים, יחזור לעמוד בין הקורות במשחק ביום ראשון מול הפועל ירושלים, בחוץ. הרוש: "שחקן שאוהב לשבת בספסל לא צריך לשחק כדורגל. צריך לבוא ולעמוד עוד יותר טוב".
הרוש. (צילום: משה סידי)

אריאל הורש, יקבל חזרה את חולצת ההרכב. השוער יעמוד בשער מ.ס אשדוד במשחק הקרוב במסגרת המחזור השביעי מול הפועל ירושלים, באצטדיון טדי (20.00).

הרוש שלא שיחק בשני המשחיקם האחרונים, מול חדרה, בו ניצחה אשדוד 0:3 ומול הפועל חיפה בה נוצחה 1:0, הוחלף על ידי השוער השני סהר חסון. המאמן אלי לוי החליט להחזירו לשער ואמר: "אריאל היה השוער הראשון שלנו וימשיך להיות כזה".

השוער עצמו אמר: "אני לא אוהב לא לשחק, אם להגיד את האמת, ושחקן שאוהב את זה לא צריך לשחק כדורגל. לא שאלתי שאלות ואני מכבד החלטות מקצועיות. צריך לבוא ולעמוד עוד יותר מהיום שעמדת לפני".

מי שלא התאמנו הם אדיר לוי, שהחל להתאמן אבל חש כאבים בברך, אסיל כנעאני החלוה ועמנואל אג'יי שהעדיםו לאפשר לו לנוח. שחקני הנבחרות של אשדוד, מרטין אנדז'י (קמרון), טימותי אוואני (אוגנדה) ודה לוקאס (הרפובליקה הדומיניקנית), חזרו ולקחו חלק באימון הקבוצה, היום שישי.,

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך