"חשוב שלמשחק מול חדרה תהיה המשכיות מול הפועל חיפה"

אלי לוי, מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק בשבת (אצטדיון הי"א, 19.00) מול הפועל חיפה. השוער סהר חסון ימשיך לקבל קרדיט בשער. שלומי אזולאי עשוי להיות בסגל.
שחקני מ.ס אשדוד באימון (צילום: משה סידי).

במ.ס אשדוד סגרו שנה עם ניצחון על חדרה (0:3) התקווה היא לפתוח גם את השנה הזו בניצחון. בשבת 010.00) תגיע לאצטדיון הי"א הפועל חיפה. בקבוצה ירצו לחבר ניצחון שני רצוף.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק: "אני לוקח מהמשחק מול חדרה את הבגרות והאופי של השחקנים, כי הגדרנו את המשחק כצומת וצלחנו אותו יפה מאוד. הכי חשוב שתהיה המשכיות למשחק הזה גם מול הפועל חיפה. יש לנו משחק מול קבוצה חזקה עם מאמן מצוין.  יהיה משחק קשה ומקווה שידנו תהיה על העליונה"."

blank
סהר חסון באימון. (צילום: משה סידי).

על פציעתו של חמודי כנעאן אמר: "אף פעם לא נעים שיש שחקן משמעותי שנפצע במיוחד שחמודי הגיע לכושר וחזר מהפציעה ונראה היה עם הפנים קדימה, אבל גם בשנה שעברה היו לנו המון פציעות כאלה ואחרות. עם כל הצער יש לנו סגל טוב ואני מאמין שמי שיחליף אותו יעשה את זה על הצד הטוב ביותר".

blank
המאמן אלי לוי והקפטן טום בן זקן. (צילום: משה סידי).

מי שייעדר כאמור הוא חמודי כנעאן שנפצע מול חדרה וייעדר כ-6 שבועות. מי שעשוי לחזור לסגל מוקדם מהמתוכנן הוא החלוץ שלומי אזולאי שחוזר מפציעה. השוער סהר חסון ימשיך לקבל את הקרדיט כשוער הראשון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך