ביבי מלך ישראל \ אורלי עצבנית

בנימין נתניהו, ראש הממשלה שלי, תודה על שנים של הקרבה… תודה שאתה עומד בראש העם הזה, קשה העורף, שחלקו כפוי טובה. יש כאן ציבור שכבר שנים אוהב לשנוא אותך, אנשים שמסרבים להבין שרוב העם בבחירות דמוקרטיות בחר בך.

אנשים שבתקופה, שלפי השבת השחורה… גידפו, ניאצו, זרקו בך ובמשפחתך דופי, הביאו לחיינו הרבה רע… אנשים שמאיישים עמדות בכירות, תקשורת מגויסת ולא אמינה… כל אלה צעקו רק לא ביבי ושתמות המדינה.

ובשנה הזאת הם יצאו נגדך בכל הזדמנות… רצו לעשות לך מה שעשו לבגין, שביקש את נפשו למות… אך מול עדת הרוע, הזדון והשינאה, אתה ניצב כצוק איתן, יום יום, שעה שעה.

השבויים עדיין בשבי החמאס, וכשישובו בע"ה לא יהיה שמח ממך… אך עדיין יש אנשים עלובים מלאי שנאה, בהפשרת החטופים מאשימים אותך. כבר שנה שלמה נלחם הצבא בכמה חזיתות קשות ועקובות מדם… בחורבות עזה, ביהודה ושומרון, ובלבנון גם. והנה אנחנו מתחילים לראות הישגים מרשימים מאין כמותם… ליל הביפרים, חיסולים של טרוריסטים, חיסולו של נסראללה הידוע לשמצה בכל העולם.

וזה הרגע לומר לכל מלעיזיך באשר הם… לרוב בעם שבחר בך, פשוט נמאס, מכם… נמאס לראות כמה אתם לא שמחים גם בנפול אויביכם.

הם מחלקים ציונים לשבח לכולם, וקשה לכם עד בלתי אפשרי לומר שנתניהו הוא מנהיג יחיד מסוגו בעולם. קשה לכם להודות שראש הממשלה הזה מחזיק את המדינה לבל תיפול, ראש הממשלה הזה הוא שעושה את ההבדל בין להיות או לחדול. הוא, בברכתו של בורא עולם הכל יכול…

בנימין נתניהו, ראש הממשלה שלי, מאחלת לך אריכות ימים, חוזק נפשי, ובריאות איתנה, מאחלת לנו, אותך איתן לעוד שנה ועוד שנה. הציבור השפוי בוטח בך שתעשה כל מה שניתן לעשות…כדי להשיב את החטופים לחיק המשפחות.

חזק ואמץ! שנה טובה לכל בית ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך