אלי לוי: "אסור להסתנוור מהניצחון. יש לנו משחק בשבת מול הפועל חיפה שהיא קבוצה קשה"

מאמן מ.ס אשדוד לאחר הניצחון 0:3 על חדרה, בחוץ, שהעלה את הקבוצה אל המקום השישי בטבלה. על מצבו של חמודי כנעאן שנפצע: "זה נראה פחות חמור אבל נדע בהמשך". בן הרוש: "אנחנו משחקים קבוצתי ויחד ורואים את התוצאות".
אלי לוי.

במ.ס אשדוד סיימו את המשחק מול הפועל חדרה בטעם חמוץ מתוק. מצד אחד ניצחון 0:3 שכבר נקבע במחצית הראשונה לאחר שאדדוד כבשה שלטשה שערים ב-25 דקות. מצד שני פציעה של הקשר חמודי כנעאן שהורד באלונקה בדקה ה-35 ועדיין לא יודעים מה חומרת הפציעה.

אלי לוי התייחס תחילה למצבו של חמודי כנעאן: "אין כרגע אינדקציה למצבו של חמודי.. הוא עומד על הרגליים ונראה כי הםציעה פחות חמורה, אבל נדע אחרי הבדיקה"

על המשחק עצמו אמר: "תכנית המשחק עבדה מצוין. הצלחנו להבקיע 3 שערים ב-25 דקות. אסור להסתנוור מזה. כיף לצאת לחג אחרי ניצחון, אבל יש לנו משחק חשוב מול הפועל חיפה בשבת שהיא קבוצה מאוד קשה. כל משחק שאתה מנצח זה נותן ביטחון לשחקנים. השנה יש לנו קבוצה עם אופי. אנחנו לא עוזבים אף משחק. מבחינתי אחרי 0:3 היה חשוב לי לא לספוג שער".

עומרי בן הרוש הבלם: "שיחקנו מצוין ואני שמח שלא ספגנו. היום הראנו אופי. באנו עשינו את הדברים שהתכוננו אליהם. היינו מרוכזים במשחק ואני שמח שמההתלחה כבשנו וכך זה נגמר. אני חושב שהראנו מתחילת העונה קבוצתיות. אנחנו משחקים קבוצתי ויחד ורואים את התוצאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך