ניצחון של השנה שעברה…

במשחק האחרון לשנה הזו, ניצחה מ.ס אשדוד את הפועל חדרה בחוץ 0:3. שער מדהים לחמודי כנעאן, שנפצע והוצא באלונקה בדקה ה-35. אשדוד שישית בטבלה.

מ.ס אשדוד יצאה למשחק מול סוגרת הטבלה ערב המחזור, הפועל חדרה. אשדוד לאחר ההפסד מול  מכבי ת"א במחזור האחרון לא רצתה לגרור הפסד נוסף ולא רצתה לתת לחדרה לחגוג ניצחון ראשון העונה. ובכלל זה היה המשחק האחרון לשנה הזו, ומי רוצה לסיים שנה בהפסד? בסיום אשדוד סגרה שנה בניצחון 0:3…עכשיו היא תרצה ניצחון.. בכדי לפתוח שנה חדשה במשחק הבא…אשדוד שישית בטבלה!

אשדוד השאירה על הספסל את השוער אריאל הרוש והבלם דה לוקאס. בפתיחה זו נראתה החלטה שיכולה להשפיע על המשחק. אבל  אחרי 5 דקות אשדוד כבר הייתה עם 0:1. אשדוד שלחצה את חדרה מהפתיחה, כבשה. טימותי אוואני חילץ כדור בהגנה, ראה את חמודי כנען שהמשיך בנגיעה לנחמני, האחרון ניסה למסור בתוך הרחבה לממאטה שהיה לבד, אבל ממאדו מחדרה שלח רגל למנוע את זה וכבש לשערו.

לא עברו ארבע דקות ואשדוד כבשה את שער השנה שנגמרה….חמודי כנעאן קיבל כדור מרחק 25 מטרים משער חדרה, הוא שתחרר יפה מהשומר שלו וסידר לעצמו מצב בעיטה מ-20 מטרים. כנעאן שיחרר פצצה שעברה דרך החיבורים לרשת. איזה גול….זה לא נגמר. חמודי כנעאן זכה בכדור (25) במרכז המגרש, כנעאן דהר לתוך הרחבה ונכנס עד שוער חדרה, רגע לפני שכבש הוכשל.על ידי שולמייסטר והשופט אוראל גרינפלד קבע פנדל. כנעאן בעט בעצמו את הפנדל פנימה 0:3. צמד לכנעאן המצטיין. תם הטקס.

blank
אלי לוי: (צילום: טל אקוקה)

חדרה כמעט חזרה אחרי התקפה. כדור קרן של חדרה לא הורחק טוב על ידי הגנת אשדוד. הכדור פגע באחד המגינים ונראה חודר לשער, אבל סהר חסון השוער באינסטינקט מצוין מנע שער בפעולה הראשונה שלו במשחק.

10 דקות לסיום המחצית אשדוד ספגה מכה. לוגסי פגע בצורה קשה בחמודי כנעאן שנאלץ לנטוש את המגרש. מכה לשחקן ומכה כאמור לאשדוד. השחקן הכי טוב ירד מהמגרש בעזרת הצוות הרפואי על אלונקה. המחצית המצוינת של אשדוד הסתיימה בשלוש לאשדוד.

כנעאן חסר לאשדוד במחצית השנייה  בהתקפות המעבר המצוינות שמתחיילות לא פעם דרכו. גם העובדה שאשדוד כבר במחצית גמרה כנראה את המשחק, עם השליישיה השפיעה. היה חשוב לה לשמור על הניצחון ועל שער ריק. חדרה מצידה ניסתה מידי פעם, אבל המחצית השנייה הייתה שוויונית, בוודאי לעומת המחצית הראשונה הטוטאלית של אשדוד.

ממאדו בל חדרה שלח יד מיותרת בתוספת הזמן וקביל אדום, שכבר לא שינה כלום. מה שכן הסתבר ששינה בסיום היו שלושת השערים במחצית הראשונהש גמרו את סיפור המשחק כפי שחשבנו. אשדוד ירדה עם שער נקי, שלושה שערים ובעיקר שלוש נקודות חשובות. מ.ס אשדוד כבר עם 7 נקודות, נקודה מבאר שבע החמישית, והיא חושבת צמרת.

מ.ס אשדוד:  חסון, בן זקן (קמהאני, 81), אוואני, בן הרוש, רוזן (מוצ'ה, 81), אדז'י, אג'יי (שלו הרוש, 81), כנעאן נפצע (שחף, 35), רועי לוי, נחמני, ממאטה (אסיל, 57)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך