האזרחית מאיירס

קבוצת מכבי בנות אשדוד הצליחה לאזרח את שחקנית הכדורסל הישראלית, אייבי מאיירס, מהשחקניות הבולטות באירופה ואחת השחקניות הכי טובות בישראל. לאחר 4 שנים החליפה דור סער את מאיי דיין כקפטנית הקבוצה. סער: "להיות קפטנית זה תפקיד משמעותי שנלוות לו אחריות רבה, ואני אעשה את כל שביכולתי להוביל להצלחת המועדון על המגרש ומחוצה לו"
מאיירס.

קבוצות רבות רצו את אייבי מאיירס, שחקנית הכדורסל היהודיה המצטיינת מאנגליה. מכבי בנות אשדוד זכתה בה. הסיבה הייתה נעוצה בין היתר בהבטחה של הקבוצה לאזרח אותה. הבטחה שהפכה לאחרונה למציאות. אייבי מאיירס היא מעתה אזרחית ישראלית לכל דבר.

אייבי מאיירס, 24, היא מהשחקניות הבולטות באנגליה שנבחרה בסיבוב הראשון ב-WNBA. ברזומה שלה: ה-MVP של גמר הליגה האנגלית (עם 31 נק’), זוכת היורוקאפ ואליפות אנגליה לעונת 23/24. נבחרה לשחקנית השישית של הליגה האנגלית. בוגרת מכללות פרינסטוון ומרילנד. נבחרה בסיבוב הראשון בדראפט ה WNBA ע”י DALLAS WINGS נבחרה לשחקנית העונה ב IVY LEAGUE לשנת 2022 סיימה עם ממוצעים מטורפים של 14 נק’ ו-3 אס’ בעונת הרוקי שלה באנגליה.

אורי בן סימון, מנהל המקצועי של הקבוצה ומנכ"לה: אייבי מאיירס היא שחקנית שנלחמו עליה כל הליגה. הבטחנו שנעזור לה להשיג אזרחות. הצלחנו לסדר לה פגישה בשגרירות בוושינגטון. שם קיבלה את החותמת של ויזת מעבר לישראל. בישראל, בהליך זריז של קליטה, היא קיבלה אזרחות. זו שחקנית שיש לה עתיד מאוד גדל בכדורסל הישראלי והאירופאית. היא עם אנרגיות מטורפות ומחויבות שאין דבר כזה. מקווה ששירה העליון, המאמנת, תחבר את הכל לקבוצה שתרוץ עד הסוף על כל התארים".

הנהלת הקבוצה והמאמנת שירה העליון בחרו כקפטנית לעונת 24/25  את דור סער, 25.  דור תחליף את הקפטנית  מאי דיין, שבהחלטה משותפת בחרה העונה להתמקד ביכולותיה האישיות על המגרש. בקבוצה אמרו: "אנו מאחלים לבנות המון בהצלחה בשיתוף הפעולה העונה".

דור סער: "זו זכות גדולה בשבילי להיות הקפטנית של מכבי בנות אשדוד, ולייצג מועדון מפואר וארגון שתמיד נמצא ושואף לטופ של הכדורסל הישראלי.  להיות קפטנית זה תפקיד משמעותי שנלוות לו אחריות רבה, ואני אעשה את כל שביכולתי להוביל להצלחת המועדון על המגרש ומחוצה לו.  מטרות הקבוצה הן לעבוד קשה, להשתפר ולהתקדם מיום ליום, לתת הכל על המגרש, ולהילחם על כל התארים. זאת בנוסף להקנות ערכים של ספורטיביות, תחרותיות, כבוד הדדי, דבקות במטרה, ואחדות. חשוב גם לעזור לפתח את ספורט הנשים, לתמוך בקבוצות הצעירות של המועדון ולהמשיך לטפח את אשדוד כמועדון מרכזי מוביל בכדורסל הנשים בישראל, ובהמשך להתקדם גם באירופה. שוב, אני מודה על ההזדמנות והאמון, וזו זכות גדולה עבורי לייצג את המועדון ולעבוד תחת הנהלה מעולה, מאמנת וצוות מקצועי נהדרים, שחקניות מעולות, ואוהדים נפלאים".

בן סימון מסכם: "העונה הקמנו קבוצה חדשה, מלבד מאי דיין ומאי רווח שהייתה בחודש האחרון של העונה שעברה. החלפנו את הקפטנית שהייתה ארבע שנים וזו הזדמנות להגיד לה תודה על העבודה הנהדרת שעשתה. יש חילוף משמרות. דור ומאי הן שחקנית העתיד של ישראל. צעירות ממוקדות ומקצועניות. אני סומך על דור שתעשה את העבודה כקפטנית במגרש ומחוצה לו. שיהיה לה בהצלחה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך