ניצחון בכורה

קבוצת הכדוריד שלהפועל אשדוד השיגה ניצחון בכורה במחזור השני לאחר שגברה 31:34 על מ.כ חולון,
שון סולומון ואור פרקש מאשדוד עוצרים את לידור פסו מחולון צילום: אגם לוי.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד השיגה ניצחון ראשון לעונת 24/25, בשישי. אשדוד גברה על מ.כ חולון 31:34. עבור חולון זה היה ההפסד הראשון

אשדוד נאלצה להיות חסרה את הקפטן שנפצע איתי סויסה. בחולון, אור לוי שסיים לרצות עונש הרחקה מהעונה שעברה – רשם את משחקו הראשון העונה (נאור כהן עדיין מורחק). חולון עוד הייתה במשחק במחצית הראשונה, במהלכה היא הוליכה ביתרון של שני שערים.

אבל המחצית השנייה הייתה נהדרת מבחינת אשדוד. יכולת נהדרת של האיסלנדי סבנביורן פטורסון עם 18 עצירות (כולל שני פנדלים), ושל הקפטן הנוסף – אלכסנדר באביץ' עם 9 שערים – הובילו את אשדוד ליתרון משמעותי. בשיא – רואי סולומון קבע 19:26 (42'). חולון הקטינה בדקות האחרונות, אבל שון ריבקין מנע ממנה להתקרב. גל שניידר חתם.

כובשים לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 9, כריסטופר בראנברגר, שון סולומון ורואי סולומון 6 כ"א, דוראל בן סעדון 3, אורי גז 2, אור פרקש וגל שניידר 1 כ"א. סבנביורן פטורסון סיים עם 18 עצירות. שון ריבקין עם שתי עצירות. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך