עבר תאונת אופנוע בדרכו לעבודה, וקיבל פיצוי כולל על סך 432,000 ש"ח

ד', תושב קריית גת, עבר תאונת אופנוע בדרכו לעבודה * בעקבות כך, פנה למשרד עורכי דין אוראל לוי על מנת לבדוק את זכויותיו * צוות המשרד הסביר לד' כי בעקבות התאונה הוא זכאי להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, לחברת הביטוח שביטחה את אופנועו, וכן לחברת הביטוח בה היה מבוטח בפוליסת תאונות אישיות * לאחר הגשת התביעה כנגד הביטוח לאומי, וחברות הביטוח, זכה ד' לפיצוי כולל על סך 432,000 ₪
עו"ד אוראל לוי

בס"ד

ד', בן 30, תושב קריית גת, עבר תאונת דרכים בדרכו לעבודה כנהג אופנוע כאשר רכב התנגש בו מאחור. כתוצאה מהתאונה, פונה ד' לבית החולים אסותא שבעיר אשדוד, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני. כתוצאה מהתאונה שעבר ד', פנה הוא למשרד עורכי דין – אוראל לוי על מנת לבדוק את זכויותיו בעקבות התאונה. לאחר שהוסבר לד' את זכויותיו, ולאחר עיון מעמיק בתיק הרפואי, צוות המשרד הגיש עבור ד' תביעה להכרה כנפגע עבודה במוסד לביטוח לאומי, תביעה אשר אושרה.

לאור מגבלותיו בעקבות התאונה, צוות המשרד הגיש תביעה נוספת למוסד לביטוח לאומי על מנת לקבוע את שיעור נכותו של ד'. בהמשך לכך, התקיימה וועדה רפואית, בה הציגו עורכי-הדין בפני הוועדה הרפואית מדרג ראשון את המסמכים הרפואיים אשר מעידים על מצבו הרפואי, ולאחר בדיקה רפואית, קבעה הוועדה הרפואית מדרג ראשון, כי ד' זכאי לנכות קבועה בשיעור של 9.75%.

בעקבות החמרה במצבו של ד', צוות המשרד הגיש למוסד לביטוח לאומי תביעה להחמרת מצב. בהמשך לכך, התקיימה ועדה רפואית נוספת ולאחר בדיקה קלינית של ד', ועיון במסמכים הרפואיים, קבעה הוועדה הרפואית, כי אכן חלה החמרה במצבו הרפואי, ונכותו כיום תעמוד על שיעור של 14.5%. קביעות אלו זיכו את ד' במענקים חד פעמיים על סך כ – 50,000 ₪.

 

בהתאם לקביעת הוועדה רפואית מטעם המוסד לביטוח לאומי, משרד עורכי דין – אוראל לוי, פנו בדרישה לפיצוי מחברת הביטוח בה היה מבוטח ד' בפוליסת תאונות אישיות בגין נזקיו בהתאם לכיסוי הביטוחי. חברת הביטוח טענה כי לא נותרה לד' נכות בעקבות התאונה ועל כן לא הסכימה לפצותו. בעקבות כך, עורכי הדין פנו לחברת הביטוח במכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים, אך מכוון שלא היה כל שיתוף פעולה מצידם הוחלט להגיש כנגדם תביעה לבית המשפט. לאחר הגשת התביעה לבית המשפט, ומינוי מומחה מטעם ביהמ"ש, נקבע כי ל-ד' נותרה נכות ובהתאם לקביעת המומחה, ביהמ"ש קיבל את מלוא טענותיו של משרד עורכי הדין אוראל לוי, ופסק לטובת ד' פיצוי בסך של על סך 127,000 ₪.

 

אך שימו לב, זה לא נגמר כאן. משרד עורכי דין אוראל לוי הגישו תביעה כנגד חברת הביטוח אשר ביטחה את אופנועו של ד'. ולאחר שהציגו עורכי הדין ממשרדו של אוראל לוי את מלוא טענותיהם בביהמ"ש השכילה חברת הביטוח לשלם ל-ד' פיצוי בסך של 255,000 ₪ וזאת בנוסף לפיצויים שקיבל כבר בעבר.

לסיכום, סך הפיצויים שקיבל ד' בעקבות התאונה עמדו על סך של 432,000 ₪.

 

אוראל לוי – משרד עורכי דין

📞 08-8009192 | 050-252-5695

🖥 https://olevi-law.com

אורט 18 אשדוד

office@olevi-law.com

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך