בשנה הבאה \ אורלי עצבנית

בשנה הבאה נשב על המרפסת ונספור מטוסים שעוברים … נתפלל שהטייסים שעליהם, אינם סרבנים ממורמרים. בשנה הבאה נקווה שהחטופים יחזרו לבני משפחותיהם…נקווה שהקפלניסטים יפסיקו לעשות ניצול ציני באזרחים יהודים שנמצאים בעזה אצל שוביהם.

בעצם כאשר החטופים בע"ה ישובו לגבולם… מה ימציאו השמאלנים כדי לשבש את חיי העם? בשנה הבאה שתבוא עלינו לטובה, מי ייתן וידומו קולות התותחים… בשנה הזאת נפסיק לטמון באדמה את יפי הבלורית, את טובי הפרחים.

בשנה הבאה יעבור בע"ה חוק עונש מוות למחבלים… מוות לאותם ערבים שטניים, עורפי ראשים שפלים.

בשנה הבאה לא ניראה יותר בכנסת ישראל, תומכי טרור…  בשנה הבאה עלינו לטובה יתחילו להעריך, את הציונות הדתית… את טובי הבנים שבאו מתוכה וחרפו נפשם למען התקומה היהודית.

 

בשנה הבאה מי ייתן וערוצי התרעלה יסגרו שעריהם. כי חיינו לבלי ספק יהיו טובים יותר בלעדיהם. זה לא שאני בזה לחופש הדיבור… אבל זה לא חופש ביטוי, זה הינדוס תודעה והטעיית הציבור.

 

בשנה הבאה בנימין נתניהו יקבל את תודת הציבור על כל מעשיו… וכל חורשי רעתו, מלאי השנאה ינוסו מפניו. בשנה הבאה מאחלת לכל הטובים שבינינו בריאות איתנה… כזאת אני, לא מפזרת אהבת חינם לכל המדינה. אלה שנתנו ביטוי לשנאה שלא ידענו בעבר… עם אלה, בורא עולם יבוא חשבון, אם לא היום ודאי מחר.

בשנה שתבוא עלינו לטובה מאחלת לבן זוגי, האחד והיחיד… שיהיו לנו עוד הרבה רגעי אושר וטוב בעתיד. לבני היקרים ולבני ביתם מאחלת אני את כל הטוב שבעולם.

לנכדי המופלאים מאחלת אני שהמדינה הזאת תהיה הרבה יותר טובה למענם. לחברי וחברותי הלא רבים בכלל, מאחלת לנו שהכל יהיה הרבה יותר פשוט וקל.  כי מין הסתם שעון החול פועל לרעתנו בכל יום שעובר… בגילנו המופלג, אנו מבקשים פחות מחלות, נחת ושקט נפשי, ולא צריך יותר.

בשנה הבאה נשב על המרפסת, ונדמיין שהשנה שעברה הייתה חלום רע במיוחד…סיוט מתמשך שקועקע בליבנו לעד.

 

השנה הבאה תעשה איתנו חסד, אם נבטח בבורא עולם. הוא ורק הוא שיצילנו כי בנו בחר מכולם.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך