"אנחנו משחקים נגד האלופה. נגד הקבוצה הכי טובה בארץ"

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי ת"א (אצטדיון הי"א, 20.15). לוי עשוי לפתוח עם שלושה בלמים.
צילום: משה סידי.

מ.ס אשדוד נערכת למשחק החשוב ביום ראשון מול מכבי ת"א (20.15, אצטדיון הי"א). בשישי היא ערכה אימון טאקטי ותערוך אימון מסכם גם במוצ"ש. ההתלבטות היא אם לשחק בשלושה בלמים.

המאמן אלי לוי ערך אסיפה במגרש לשחקנים ואמר להם: "אם נטעה מכבי ת"א תעניש אותנו". מאוחר יותר הוא התייחס למשחק במסיבת העיתונאים.

אלי לוי: "זה משחק ברמת מוטבציה גבוהה, לא צריך לדבר עליו. אנחנו עושים התאמות למשחק ביחד עם עוד דברים שאנחנו מכינים בהתקפה. אנחנו משחקים נגד האלופה ונגד הקבוצה הכי טובה בארץ. אני שומע את השיח שמכבי ת"א היא קבוצה לא מספיקה טובה, וזה כשיש לה 100 אחוזי הצלחה. נצטרך להיות טובים בכל האספקטים. אם נשגה הם יענישו אותנו ולכן נצטרך לעשות את הדברים יותר טוב".

המאמן המשיך: "יש לנו מה להציע במשחק הזה. אנחנו קבוצה טובה מהשנה שעברה. קבוצה שלא עוזבת את המשחק בכל מצב ומשחקים עד הסוף. זה חלק מההתקדמות שלנו".

blank
שלומי אזולאי הפצוע ערך אימון כושר בצד. (צילום: משה סידי).

לוי התייחס לסגירת חלון העברות ברביעי: "תמיד התייחסתי למי שיש וגם היום אעשה זאת. השחקנים שיש לנו הם מספיק טובים לעשות עונה טובה. אם יהיה שחקן (שאינו תחת חוזה – מ.ס) שיוסיף לסגל ויגרום לתחרות, נצרף אותו".

מי שנעדר מהאימון הוא הקפטן טום בן זקן שנכח בחמישי בחתונת אחיו, אוראל. שלומי אזולאי החלוץ שנפצע וייעדר כשלושה שבועות ערך אימוני כושר לחיזוק הפציעה. סתיו נחמני צפוי לפתוח בהתקפה. אבנעזר ממאטה, שכבש ובישל מול סכנין בתיקו 2:2, יחכה להזדמנות בספסל. מרטן אנדזי' שלא פתח נגד סכנים בגלל מחלה, יחזור להרכב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך