תואר ראשון בכדוריד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, שנותרה בעונה שעברה ללא תואר, כבר עם תואר ראשון לאחר שזכתה בשישי שעבר בגביע ווינר * היו"ר האגדי, "מר כדוריד" עופר קושמרו, מצנן מעט את ההתלהבות אבל מתלהב יותר מהעובדה שבנה קבוצה צעירה עם כמעט חצי סגל מקומיים
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נתחיל עם הברכות. תואר ראשון לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לעונת המשחקים 2024-25 בכדוריד – גביע ווינר-שופטים ע"ש מויזס רש. אשדוד גברה במשחק הגמר על הדאבליסטית א.ס רמת השרון 29:32, ברמת השרון

בכך, אשדוד גמלה לרמת השרון על הניצחון במפגש הגמר בעונה שעברה, באשדוד. לאדומים זו זכייה  רביעית במפעל – כשהראשונה הייתה בעונת 2015-16 – גם היא מול רמת השרון. אבי רש, בנו של מויזס רש, יחד עם ראשי הקבוצות – אבי כחלון מרמת השרון (מ"מ יו"ר האיגוד) ועופר קושמרו מאשדוד – העניקו את הגביע לקפטן אשדוד – איתי סויסה, שצירף אליו להנפה את השוער שון ריבקין. ליגת ווינר תיפתח ביום שישי הבא.

אם יש משיהו שמגיעות לו הבכות הוא היו"ר קושמרו, "מר כדוריד" של אשדוד, שהקבוצה הזו היא בעצם הוא. לאחר עונת ללא תארים, הגיע הזמן לברך על תואר ראשון.

מה נשמע עופר?
"נשמע בסדר".

מה בסדר? מברוק על גביע ווינר

"פתחנו את העונה בניצחון חשוב במיוחד לאחר שעשינו הרבה שינויים בקבוצה. ניצחון שבו ניצחנו בגמר את רמה"ש בחוץ, מקום שלא פשוט לנצח בו. רמה"ש היא קבוצה שלקחה את הטריפל, ווינר גביע ואליפות בעונה שעברה".

אולי זה מסמן על הבאות?

"את זה עוד נראה. אנחנו במפורש השנה עשינו שינוי דרסטי. שחררנו ותיקים שהיו במשך שנים והצערנו את הקבוצה. אנחנו הולכים לשנה שניתן בה הרבה ניסיון לצעירים וכל תואר שניקח בדרך יהיה מבורך. אנחנו צריכים להבין שאנחנו במציאות של החלפת דורות. צריכים לעשות התאמות לזרים טובים. לראשונה בענף הכדוריד אשדוד הצליחה להביא שחקן איסלנדי, שוער ששיחק הרבה שנים באירופה, שחקן שבדי שאף פעם לא היה פה. בצירוף לשני זרים שהיו, בנינו קבוצה לגיטימית. המטרה היא עלייה לפלייאוף לארבע האחרונות".

מה עם תארים?
"נקווה. המטרה השנה היא להתברג ב-4 הראשונות. אי אפשר להצהיר שהולכים על כל התארים. זה יותר מידי יומרני, אבל ההוכחה עלינו. בסגל שלנו יש 14 שחקנים מתוכם 6 אשדודים".

היה לך חשוב מאוד לשלב אשדודים?
"מאוד חשוב. החיבור בין הקהל האשדודי והשחקנים האשדודים בקבוצה, נותן אפקט לא נורמלי. כמובן זה חשוב להעביר מסר למחלוקת הנוער שגם אתם יכולים לעלות למעלה לבוגרים. זו מדיניות שלא בכל אגודה עושים. לפעמים בטווח הקצר משלמים מחיר, אך בטווח בארוך קוצרים את הפירות".

אז נתראה בראיון הבא בגביע המדינה?

"נתראה בכל המשחקים החל משישי הקרוב, אז מתחילה הליגה. נקווה שהאויבים שלנו מסביב לא יקבעו את סדר הזמנים ויברחו לנו שחקנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך