משטרת ישראל שאפו \ אורלי עצבנית

לא אחת משטרת ישראל היא שק האיגרוף של האזרחים… כבר שנים זה במודה לשנוא כל מי שאל הסקטור הזה משתייכים. המשטרה השיגה ביושר את השנאה מצד הציבור… אך בשבת ההיא, השחורה, מבחינתי השתנה כל הסיפור.

עשרות השוטרים שנרצחו על ידי מחבלים בני השטן, הביאו אותי לחשוב כמה המקצוע הזה קשה, כפוי טובה ומסוכן. כבר כמה שנים השמאל שמסרב להבין שהעם אמר את דברו חד וחלק… משבש את חיינו, והופך את כבישי הארץ לברדק.

הם הפכו את חיינו לסיוט מתמשך, ירקו על החוק בפנים, בלי פחד ובלי מורא…והייתה מין תחושה, שאלה החיים וזו השיגרה. הם קיבלו תמיכה הזויה מכתבי טלוויזיה שמאלנים… תקשורת מגויסת שהחליטה בלי בושה לירוק למשטרה בפנים.

והנה בזמן האחרון, נפל דבר בישראל הקטנה… מישהו החליט להסביר לעדת הפורעים שיש חוקים במדינה. השר בן גביר, שר בכיר, מחליט לצאת לטיול בחוף הים… טיול בחוף של מדינת תל אביב שלה ראש עיר שהוא שמאלן מדופלם.

אז הולך לו בן גביר על החוף, ולעברו נזרקת קובבה של חול… לא ילדה קטנה, לא בלי כוונה, פשוט עוד אחת מהשמאל הכל יכול.

והיא נעצרת כמובן, כי החול הוא מחר אבן, ומחרתיים קליע… אבל ההם שם באולפני התרעלה ממשיכים להרעיל נגד המשטרה באין מפריע… בעיניהם היא חסידת אומות העולם, צדקת גמורה. בינינו, אם היו יכולים היו מכינים לבן גביר ארון קבורה… ובשבת מגיעה לה קבוצת שמאלנים, רק לא ביבי, לבית כנסת בתל אביב… נשים צעקניות ודי כעורות מקימות מהומה מסביב… הן נכנסות לבית הכנסת כאילו היה חדר האוכל באחד מקיבוצי השמאל… מניחות פליירים, עושות רעש, הן הרי השמאל הכל יכול… ואז כמו בכל מדינת חוק, הן נאזקות ומובלות לחקירה, וכתבי הערוצים המגויסים שוב מאשימים את המשטרה.

ואני היום אומרת תודה למשטרת ישראל… תודה על עמידתם מול ציבור שבשום אמצעי לא בוחל… אנשים שחושבים שהם מורמים מעל החוק… שמאל מעיק בעיקר, שהפך את ספר החוקים ללעג וצחוק.

אז לא עוד , חברי הלא יקרים בכלל ועיקר… מיעוט האנשים במחאות שלכם מוכיח כי אתם שייכים לעבר… המשטרה תעמוד מולכם איתנה וחזקה, תעצור אתכם בשם החוק על כל יריקה או זריקה… העם הזה שאתם מדברים בשמו השכם והערב… העם הזה ואני בתוכו, בז לכם ואתכם מתעב.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך