נחשפה במהלך עבודתה לחומר מסוכן, וקיבלה מהביטוח לאומי קצבה חודשית לכל החיים

א', תושבת העיר אשדוד, עבדה כמזכירה באחד המפעלים בעיר אשדוד, חלתה במחלה קשה, כאשר משרדה היה מצוי תחת קורת גג העשוי מאסבסט, אשר אליו הייתה חשופה במשך כ-8 שעות ביום למשך 25 שנה
עו"ד אוראל לוי

בס"ד

א', בת 50, תושבת העיר אשדוד, עבדה במשך 25 שנה כמזכירה במפעל באשדוד. במהלך עבודתה, שהתה במשרד אשר היה מצוי תחת קורת גג עשויה מאסבסט, אליו הייתה חשופה במשך 8 שעות ביום.  כתוצאה מכך חלתה א' במחלה קשה ובעקבות כך הגיעה למשרד עורכי דין אוראל לוי. תחילה הגיעה למשרד וביקשה לבדוק זכויותיה בתחום נכות כללית, אך לאחר תשאול מכוון של צוות המשרד הובן כי המקרה של א' עונה להגדרה של מחלת מקצוע בשל תנאי עבודתה. על כן, צוות המשרד הסביר לא' את זכויותיה בהתאם לחוק הביטוח הלאומי, ובהחלטה משותפת הוחלט להגיש תביעה במוסד לביטוח לאומי אשר יכיר במחלתה שהתפתחה עקב תנאי עבודתה. בהמשך לכך, המוסד לביטוח הלאומי, שלח חוקר למקום עבודתה של א' על מנת לבחון את טענות א' ועורכי הדין.

blank

לאחר ביקור של החוקר מטעם הביטוח הלאומי במקום עבודתה של א', אישר כי תביעתה אכן מוצדקת ובסופו של תהליך- התביעה אושרה ומחלתה של א' הוכרה כמחלת מקצוע בשל תנאי עבודתה.

לאחר שהוכרה מחלתה של א' כתוצאה מתנאי עבודתה, ובעקבות מצבה הרפואי הקשה של א', משרד עורכי הדין אוראל לוי, הגיש תביעה נוספת לביטוח לאומי לקביעת נכותה של א'. בהמשך לכך, התקיימה וועדה רפואית, בה הציגו עורכי-הדין בפני הוועדה הרפואית מדרג ראשון את המסמכים הרפואיים אשר מעידים על מצבה הרפואי, ולאחר בדיקה רפואית, קבעה הוועדה הרפואית מדרג ראשון, כי בעקבות החשיפה הרבה של א' לחומר האסבסט, ובעקבות המחלה הקשה אותה קיבלה בעקבות כך, זכאית היא לקבלת נכויות ועל כן קבעו ל-א' נכות קבועה, אשר זיכה את הלקוחה בקצבה חודשית למשך כל חייה.

 

אוראל לוי – משרד עורכי דין

📞 08-8009192 | 050-252-5695

🖥 https://olevi-law.com

אורט 18 אשדוד

office@olevi-law.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך