אלי לוי: "אני גאה בשחקנים, עשו עבודה יוצאת דופן"

מאמן מ.ס אשדוד לאחר התיקו 2:2 מול סכנין לאחר שהקבוצה חזרה מפיגור שני שערים לתיקו. סתיו נחמני כובש אחד השערים: "הוכחנו אופי וחזרנו מפיגור, היינו יכולים לנצח בסופו של דבר".
אלי לוי.

למרות שבמ.ס אשדוד רצו לחזור ממשחק החוץ מול בני סכנין עם ניצחון וליצור רצף של שני ניצחונות, הייתה הרבה שביעות רצון מהתיקו בסיום (2:2), שהגיע לאחר פיגור בין שני שערים.

,מאמן אשדוד אלי לוי: "אנחנו קבוצה שלא עוזבת את המשחק. נקלענו לחילוף מהיר ששיבש לנו את התוכניות. עד שעשינו התאמות זה עלה לנו, נקלענו לפיגור של 2:0 אבל הבחורים עשו את זה. היינו יכולים לעשות יותר מ-2:2. מגיעה מילה טובה לאריאל הרוש שלקח כדור חשוב בסיום. אני גאה בשחקנים, עשו עבודה יוצאת דופן. אנחנו ממשיכים להתקדם ולהשתפר".

לוי המשיך: ""יש סגל ותחרות, יש לנו מספיק שחקנים. אני מקווה ששלומי אזולאי יחזור מהר, ואם לא הוא אז אחרים שעושים את העבודה. ראינו את זה היום. אני מרוצה, לצאת מ-0:2 בדקה ה-70 זה לא פשוט. אנחנו לא עוזבים את המשחק".

סתיו נחמני, שהבקיע, את אחד השערים: "התחושה האישית שלי טובה, וגם קבוצתית. הוכחנו אופי, חזרנו מפיגור 2:0 אחרי מחצית לא טובה. הוכחנו אופי וחזרנו מפיגור, היינו יכולים לנצח בסופו של דבר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך