חזרו לנקודה.

מ.ס אשדוד רצתה לצרף שני ניצחונות לאחר הניצחון במחזור הקודם על קרית-שמונה, בסוף היא חזרה עם נקודה לאחר פיגור של 2 שערים לשיוויון 2:2. שער ובישול לאבנעזר ממאטה ב-13 דקות מרגע שנכנס כמחליף.

אחרי שהשיגה ניצחון ראשון בליגה במחזור הקודם מול קרית-שמונה, רצתה מ.ס אשדוד להתחיל רצף ניצחונות. להשיג ניצחון שני ברציפות. במוצ"ש היא יצאה אל עכו לשחק מול בני סכנין. זה נגמר בתיקו 2:2 לאחר שכבר פיגרה 2 אפס. נקודת חזרה.

אשדוד פתחה (6) וכבשה, אבל השער נפסל. סבן שלח את מוצ'ה, שנכנס לרחבה מצד ימין ובעט שטוח אל הרשת, אבל נקבע שהיה בנבדל קטן והשער נפסל. מהצד השני זה לא נפסל. סכנין יצאה למתפרצת (13) דרויש הגביה מצד ימין הכדור הגיע למגן השמאלי בלאי שבעט פנימה מ-14 מטרים. 0:1 סכנין.

סכנין התקדמה לשני שלה בהזדמנות (25) כשסלמן הגיע לאחד על אחד מול הרוש, והאחרון ברגל מנע שער בטוח. אשדוד יצאה למתפרצת (28) מסוכנת מאוד של שלוש על אחד, ויכולה הייתה להשיג ממנה הרבה יותר.. רועי לוי (34) הוסיף החמצה גדולה מקרוב, ושוער סכנין, אבו ניל היה במקום לעצור. אשדוד הייתה במשחק, אבל ירדה למחצית בפיגור של שער.

blank
אלי לוי. (צילום: טל אקוקה)

מרטין אנדז'י שנכנס כמחליף במחצית שלח כדור מצוין (47) לנחמני, כשכבש והשער נפסל שוב על נבדל קטן מאוד. אשדוד הייתה שווה נקודה (52) אג'יי מול אבו נילח, ושוער סכנין מנע מאשדודלעלות על לוח התוצאות. אבל דווקא אז סכנין כבשה. אחד סלמן (54) עשה מהלך סלאלום אישי וכבש. הקוון הרים את הדגל לנבדל ה-VAR קבע שיש. אין שער.

אבל בדקה ה-66 זה כבר נכנס. הכדור הורחק עד לדניאל גולני שנכנס והבעיטה שלו מ16 מטרים הלכה לחיבור ופנימה 0:2 סכנין. אשדוד רצתה בכל זאת לחזור למשחק. זה קרה רבע שעה לסיום. אבנעזר ממאטה שלח רוחב לרחבה של סכנין ונחמני עשה 1:2.  אשדוד דקה אח"כ שוב הגיע למצב ליד שער סכנין. ההרגשה הייתה שאפשר לעשות את זה. והיא אכן עשתה (86) בעיטה של כנעאן נבלמה,והגיעה  לממאטה שכבש את הריבאונד.2:2. שער ובישול לממאטה ב-13 דקות.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, בן זקן (אברג'יל, 61), אוואני, דה לוקאס, רוזן, סבן (אנדז'י, 46), מוצ'ה (ממאטה, 73), אג'יי (שחף, 73), כנעאן, רועי לוי, אזולאי נפצע (נחמני, 20).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך