סיפור מסריח שנגמר טוב: המפתחות נפלו לפח ונמצאו רק באתר דודאים

איך תגיבו אם במקרה ממש זרקתם את מפתחות הרכב לפח האשפה וגילתם רגעים לאחר מכן שהמשאית כבר אספה את האשפה באזורכם וכבר עושה את דרכה לדודאים – הפארק למיחזור וחינוך סביבתי בנגב?
אתר דודאים
בתמונה, משמאל לימין: חזי נקאש מפקח בדודאים, דודי אוחיון, תושב בני שמעון עם המפתחות שנמצאו ווויסאם טווילא. צילום - חזי נקאש

בשבוע שעבר, במהלך שעות היום, הגיעה לפארק המחזור דודאים שיחת טלפון מאדם שזרק בטעות את מפתחות הרכב לפח, מיד לאחר מכן הוא גילה שהמשאית כבר אספה את האשפה בדרך לדודאים. צוות דודאים יצר קשר מייד עם תמר אליהו מנהלת השפ״ע במועצה אזורית בני שמעון ובתהליך מזורז, החליט צוות דודאים לעצור את המשאית בכניסה למפעל המיון וההזמין את התושב להצטרף לחיפוש.

הסיפור מקבל תפנית מפתיעה בזכות מסירות, ערנות, מקצועיות מהירה ושיתוף פעולה בין צוות דודאים לבין מועצה אזורית בני שמעון ותוך מספר דקות ספורות נמצאו המפתחות האבודים. דודי אוחיון, בעל מפתחות הרכב האבודות אמר: " לא האמנתי שאוכל למצוא את המפתח, ומעבר לכך לא רציתי למצוא עצמי בתוך הר של זבל. הייתי כפסע מלוותר על הרעיון אבל בזכות העובדים של האתר ויחד עם אחד מעובדי דודאים, התיק נמצא והמפתח בתוכו. הרגשה טובה ביום שהתחיל פחות טוב. אין מילים להביע הערכה לעובדי האתר תודעת שירות ברמה הכי גבוהה שיש שנתקלתי בה אני מודה להם מעומק הלב על הסיוע והנתינה".

תמר אליהו, מנהלת השפ"ע במועצה אזורית בני שמעון, אמרה: "אירועים מהסוג הזה פוגשים אותנו די הרבה, זו התמצית של שירות איכותי ויעיל לתושב בעיני".

גליה בן שמעון מנהלת המשקל בדודאים אמרה: "אנו שמחים לסייע לתושבים שאנחנו משרתים. אנחנו מתורגלים באירועים מסוג זה, לשמחתי זו דוגמהמצוינת לשיתוף פעולה בין רשויות מקומיות, תושבים ועסקים, לטובת רווחת הקהילה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך