אלי לוי: "יש לנו חצי כוס מלאה טובה להמשך"

אמר את הדברים לאחר ההפסד 3:2 לבית"ר ירושלים במחזור הראשון. אשדוד נותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-17 וכבשה פעמיים.
אלי לוי.

באשדוד רצו לפתוח את העונה בניצחון, בודאי לא בהפסד. הקבוצה נוצחה 3:2 במשחק הפתיחה על ידי בית"ר ירושלים בבלומפילד, כאשר לאחר כ-17 דקות היא נותרה בעשרה שחקנים עם הרחקת המגן החדש, שחר רוזן.

המאמן אלי לוי התייחס למה שקרה במשחק:

בעשרה שחקנים מול בית"ר ירושלים לא התפרקתם

: "המשכנו להאמין וזה מה שעשה את כל המשחק. הכי קל זה להתפרק. בחרנו לא להתפרק. גאה בשחקנים, זה שלהם. חבל שנגמר ככה. יש לנו חצי כוס מלאה טובה להמשך".

לוי התייחס לעבודה שארבעה שחקנים שיחקו לראשונה העונה: "אם תשאל אותי מה היה חסר לנו, אלה שעות אימונים עם השחקנים החדשים. הם באו, השתדלו, עשו. בחרנו שחקנים טובים כמו שאמרתי שנבחר בקפידה. חסרות לנו שעות אימונים יחד בשביל להיות הרבה יותר טובים, מאורגנים ומוכנים. נרצה להתחזק בהמשך"

לוי התייחס לכיבוש ולספיגה: "כבשנו הרבה שערים, מה שלא עשינו בשנה שעברה.  התחזקנו מבחינת ההגנה, היום זה לא צלח כי נשארנו בעשרה שחקנים כבר אחרי כרבע שעה. בעתיד זה יראה הרבה יותר טוב.  חסרים לנו שעות אימון יחד. משחק ההגנה מתחיל מההתקפה"

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך