איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי? \ אורלי עצבנית

היה היו פעם לפני המון שנים, מהדורות חדשות שדיווחו על כל מיני עניינים. על מה שקורה בארץ ובעולם הגדול, ואתה הצופה, להיות מעודכן היית יכול. הייתה פעם עיתונאות לשמה ובמלוא הדרה, חופש ביטוי מכובד, נועם הליכות ויושרה.

 

בשנת 2020, שנת הקורונה הידועה לשמצה, והתקשורת, טלוויזיה בעיקר, איבדה כל מוסר והפכה לפרוצה… ואני מתכוונת לפרוצה תרתי משמע, גם פרוצה לרווחה, וגם דומה לזאת, שכל גבר את גופה ידע. לא מדובר במהדורת חדשות, שמסקרת את מה שמסביב, מדובר במהדורות בהן לשנוא את ביבי, הפך לתחביב.

 

תקופת הקורונה הייתה תחילתה של תקופה בה כל עיתונאי מרשה לעצמו לבזות את מקצועו כאילו אין מחר… ואני מדברת על עיתונאי השמאל רק ובעיקר. בשנה האחרונה מאז השבת ההיא הארורה, נפרצו כל הגבולות ובאין מפריע החל לצוף הרע. באולפנים שכאילו נרכשו על ידי משקיעים שמאלנים, יושבת לה כל היום עדת ברברנים. הם בעצם מדברים על כלום ושום דבר… לא אמת, בלבולי מוח, והאויב שלהם הוא לא החמאס, אלא, "ביבי האכזר".

 

כל יום כמעט, מופיעה על המסך, מגישה אחת ואיך שלא תהפוך את זה, דם מוסלמי בעורקיה מחלחל. הילדים שם בעזה, אלה שיגדלו להיות רוצחים שפלים… קרובים לליבה פי כמה מילדי יהודה ושומרון, שיגדלו להיות לוחמים מעולים.

 

וכל ערב כמעט יושב לו באולפן אחד, משפטן בישראל הקטנה, ולפי התנהלותו ניראה שהשטנים הנוחבות, חשובים לו יותר מהלוחמים תפארת המדינה.

 

אז איך אתם ישנים בלילה עיתונאים קטנים. איך זה מרגיש לכם ללכלך על ראש הממשלה כל הזמן, ועכשיו גם על הלוחמים הנאמנים?

 

כשאתם מביטים במראה בסופו של יום, בו השחרתם כל דבר ערכי ויקר, איך אתם יכולים לחיות עם עצמכם, ולחזור על אותו דבר מחר ועוד מחר?

 

ואיך אומרים אצלכם שם כבר שנה שלמה? בושה בושה בושה צועקים יקירי המערכת שלכם בלי כל כלימה. אז אתם הבושה האמתית למה שנקרא עיתונות טובה ואמינה. אתם מסלפים את האמת בשם השנאה לראש הממשלה, שקיבל קרדיט מרוב תושבי המדינה. מייעצת לכם להחליף מקצוע, אולי תוכלו להיות בערוץ הילדים… כי אתם חיים בסרט שהמצאתם כמו שלגיה ושבעת הגמדים.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך