דרושה מוזה חדשה

ברור לי שבסוף אני אשם, אבל בשורה התחתונה המוזה של בשנים האחרונות החליטה לעזוב...מבוקשת אחת חדשה, אחרת הטורים יהיו רק על הטוב שבלבד...ראו הוזהרתן...כן כן הוזהרתן...ואגב יש ספויילר בסוף. אז לא למהר...

נסעתי פעמיים וזה 30 דקות לכל כיוון, שלחתי 9013 הודעות והתקשרתי עוד כמה מאות פעמים, כולל מחסוי, אבל הגברת ד', "מוזתי" וגם לא במירכאות, האחת והיחידה, החליטה שזהו והיא נעלמת לי מהטורים, שזה למעשה מהחיים.

ברור לי שבסוף זו אשמתי. האיש הרע שבי ניצח אותנו. לא מאשים אותה. ניסיתי להעלים אותו עמוק בפנים, אבל הוא תמיד קפץ לה לפנים. בסוף היא החליטה שזהו, די והיא לא תחזור. אפילו אני הבנתי את זה. ועכשיו מה? שוב נחזור להטיות הפועל יחיד? הרי התרגלתי להיות בשניים בבניין שלי שלה ובכל בניין אחר. הרי התרגלתי לחשוב גם על החצי השני שלי. אבל כמו בכל זוגיות, פג התוקף הגיע. נשאר חצי של שלם שזה חסר. לוקח עליי את האחריות, כי לא הייתי אחראי.

כמו שזה נראה, אני שוב בדרך לכתוב טורים על יתרונות הלבד, למרות שאני לא זוכר איך זה נראה מול המראה. אני בדרך שוב לכתוב טורים על שינה באלכסון, למרות שלגברת ד' היה את הצד שלה במיטה. אני שוב אכתוב על הבילוי המועדון, כשאני יודע שהכורסא מול הטלוויזיה לפעמים עולה עליו.

אז כדי שזה לא יקרה, או שלפחות אצמצם את זמן הטורים המלנכוליים בואכה הסתיו, אני פותח כאן מודעת דרושות, או נכון יותר דרושה: דרושה מישהי למוזה חדשה לכתיבה בשניים. לגבי דרישות התפקיד, היא צריכה להיות יפה, חכמה, מכילה, מנוסה, ובעיקר אוהבת.. או במילים אחרות…הגברת ד'.

נ.ב…עד שהכתבה פורסמה, הגברת ד' שלא עומדת בקסמיי החליטה לחזור…אז דרושה מוזה…אבל כרגע המשרה תפוסה…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך