"זה בהחלט היה משחק משוגע"

ליגת העל לנוער יצאה בשבת שעברה לדרך. מ.ס אשדוד גברה בחוץ על הפועל ת"א 3:4. היא כבר הובילה 0:3, הפועל ת"א השוותה ואשדוד הצליחה לבסוף כבוש שער ניצחון. המאמן אבי אבינו מספר על המשחק הלא שגרתי, על הקבוצה ומטרותיה, וגם על אלה שלו.
אבי אבינו. "השחקנים המחליפים השפיעו על המשחק לטובה" (צילום: דוברות מ.ס אשדוד).

יש משחקים במהלך עונה שלא שוכחים. בדרך כלל הם מתרחשים כמו שכתבנו, במהלך עונה. אבל נראה לנו שאת משחק הפתיחה בליגת העל לנוער, מהשבת שעברה, לא ישכחו כל כך מהר באשדוד. מ.ס אשדוד יצאה למשחק מול הפועל ת"א, הובילה כבר 0:3, ראתה את הפועל ת"א משווה ל-3:3 ובכל זאת חזרה עם ניצחון של 3:4. המאמן אבי אבינו מדבר על המשחק ועל העונה שבפתח וגם על עצמו.

מה נשמע אבי? מה זה הניצחון המשוגע הזה?

"משחק משוגע לגמרי. בדקה 30 זה היה נראה גמור לטובתנו, ובדקה 60 זה היה נראה כאילו המשחק בורח לנו מהידיים. אבל החבר׳ה הראו אופי, אמונה והמון הקרבה, עלינו שוב ליתרון וידענו לשמור על זה עד הסוף .השחקנים המחליפים השפיעו על המשחק לטובה ואני שמח על זה" .

כאמור הובלתם שלוש אפס ועוד רגע הפסדתם את המשחק. מה קרה שם?

" זה לא תירוץ, אבל מזג האוויר והכושר הגופני היו פקטור משמעותי במשחק לשתי הקבוצות. .הגול שספגנו רגע לפני המחצית קצת ערער את השחקנים, והרגשתי את זה. הגול המהיר שלהם בתחילת החצי השני, נתן ליריבה הרבה אמונה וביטחון ולקח אותנו אחורה. .אבל כמו שאמרתי, השחקנים הראו אופי וידעו לחזור גם מזה ולשמור על התוצאה עד הסוף ואני שמח על זה" .

בסוף ביצעתם מהפך. הרגשת שזה יקרה או חשבת שהמשחק בורח לך מהידיים?

"האמת שהיו דקות שחשבתי שהמשחק עוד שניה בורח לנו, ולכן קראתי לאחד השחקנים שלי ואמרתי לו להעביר כמה מסרים לשחקנים. גם שינינו שיטה. באותו הרגע משהו שלדעתי גם עזר לנו לחזור למשחק, וכמובן כמו שציינתי שהחילופים נכנסו טוב והשפיעו על המשחק".

איזו קבוצת נוער נראה השנה?

"אנחנו אומנם קבוצה צעירה עם 17 שחקנים בסגל שנתון 2007, אבל הם בהחלט שחקנים טובים שצריכים טיפה ביטחון, הכוונה וזמן כדי להיכנס לקצב ולבגרות של משחק נוער לעומת נערים. אנחנו נהיה קבוצה מגובשת, חזקה מאוד, ממושמעת טקטית ונגיע לכל משחק על מנת לנצח אותו. השאיפות שלנו זה להיות כמה שיותר גבוה אבל לא פחות חשוב לפתח ולקדם את השחקנים שלנו"

שנה שעברה הבאתם גביע. אתה חושב גם השנה על תואר?

"מ.ס אשדוד זה מועדון שתמיד שואף לקחת תארים במחלקת הנוער, ורואים את זה בהשקעה היומיומית, וגם בעשייה ובחיבור שיש בתוך המועדון בין כולם".

השנה עלו כמה שחקנים מהנוער לבוגרים, אתה רואה אותם משתלבים?

"המטרה שלנו במחלקת הנוער, ובקבוצת הנוער בפרט, היא לפתח ולקדם את השחקנים מקצועית ומנטלית ולהביא אותם הכי מוכנים שאפשר לקבוצת הבוגרים, כשהמעבר הזה הוא לרוב לא פשוט. אני מאמין שהשחקנים שעלו השנה יוכלו להשתלב ולעזור לקבוצה במטרות שלה. כמובן שזה תהליך והם יצטרכו את הזמן ואת האמונה בהם כדי שזה יקרה  יש צוות מספיק טוב ומנוסה בבוגרים שיידע להפיק מהם את המקסימום. אני בטוח בזה" .

ומה איתך? מסמן השנה מטרה אישית?

"איתי הכל בסדר. אני שמח ונהנה מהעשייה שלי ומאחל לעצמי קודם כל להמשיך לעשות את הכל שאני בריא ומאושר. זה הכי חשוב. המטרה האישית שלי מהרגע שנכנסתי לתחום האימון זה לאמן בליגת העל וברמות הגבוהות ביותר. אני אדם ששואף תמיד הכי גבוה ומקדיש לא מעט זמן עבור הדבר הזה. אבל אני גם מאמין שכל דבר מגיע בזמן שלו וכל אחד בסוף מקבל את מה שמגיע לו. כרגע אני שמח מאוד במקום שאני נמצא יחד עם הצוות הנהדר שיש לי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך