ועכשיו לדבר האמיתי!

זהו. ביום ראשון, באצטדיון טדי בשעה 20.15, תפתח קבוצת מועדון ספורט אשדוד את עונת 24/25 במשחק מול בית"ר ירושלים. אשדוד סיימה את גביע הטוטו במקום ה-13 אבל עם ניצחון חוץ 2:4 על הפועל חיפה. המאמן אלי לוי אמר לאחר המשחק בחיפה כי עדיין מחפשים את החיזוק לליגה. לוי:" ש עוד שבוע, נקווה שתהיה הפתעה בדרך. חסרים לנו עוד זרים ואפילו ישראלים". אומנם לוי לא מציב מטרות, אבל דבר אחד בטוח, את העונה הזו רוצים לסיים אחרת מהקודמת שבה נותרה הקבוצה בליגה מחזור אחד לסיום העונה.
חמודי כנעאן.

נתחיל בחגיגיות – עונת המשחקים בליגת העל 2024/2025 יוצאת לדרך. קבוצת מועדון ספורט אשדוד תפתח את העונה ביום ראשון (20.15) במשחק באצטדיון טדי בבירה. הכל מכוון לרגע הזה, כל ההכנות כוונו לשם. אגב הכנות, זה לא סוד שהקבוצה עדיין לא סיימה מבחינתה את ההכנות שלה. הקבוצה צריכה עוד חיזוק ואת זה אומר גם המאמן שלה, אלי לוי, לא פעם.

לוי התייחס בסיום משחק החוץ (מיד נגיע אליו) בגביע הטוטו מול הפועל חיפה, בו כאמור ניצחה אשדוד 2:4: "אנחנו צריכים חיזוק, ואנחנו נתחזק להיות יותר טובים. יש עוד שבוע, נקווה שתהיה הפתעה בדרך. חסרים לנו עוד זרים ואפילו ישראלים. נקבל את החיזוק שאנחנו צריכים לקבוצה ואז נסמן מטרות לעונה הבאה".

הדרך לבדוק את מוכנות הקבוצה היא דרך גביע הטוטו. אומנם המשחק האחרון היה משחק מצוין של אשדוד עם 4 שערים, אבל בסופו של יום אשדוד סיימה במקום ה-13, הלפני אחרון, עם ספיגה של 16 שערים וכיבוש של 10, בחמישה משחקים, בהם אשדוד ניצחה 2 והפסידה 3. צבירה גבוה מאוד של  כיבושים בוודאי של ספיגה.

blank
אלי לוי. "נתחזק להיות יותר טובים".

זה מלמד שהקבוצה צריכה את הפתרון בהגנה. את זה כולם יודעים. אשדוד מחפשת בלם, אולי אפילו שניים. נבחנים בה שחקנים, אבל המאמן אלי לוי רוצה מישהו שיעשה שינוי. הוא אומר את זה, ורואים על פי הנבחנים שמגיעים ולא נשארים, כי מחפשים בלם משמעותי. אולי לא ימצאו ננאד צבטקוביץ', אבל ישמחו למישהו כמו קלארק רוברטסון ללא הפציעות, זה שלא הפלייאוף התחתון. אי אפשר לספוג כל כך הרבה שערים, גם אריאל הרוש יודע את זה.

אפשר לקחת מהמשחק מול הפועל חיפה בגביע הטוטו לא מעט. אומנם אלי לוי אמר: " היה משחק בקצב גבוה, במיוחד במחצית הראשונה. להגיד לך שאהבתי את  מה שראיתי? פחות. במחצית השנייה התאזנו יפה ועשינו דברים יפים בהתקפה", אבל ראינו גם דברים לא רעים בכלל.

חמודי כנעאן עם שני שערים במשחק, בפנדלים (גם את זה צריך לדעת לכבוש), חזר לחייך. חמודי הוא שחקן שהעניין המנטאלי חשוב אצלו. הוא שחקן מהמוכשרים בליגה, ועם ההרגשה הטובה שמתלווה לניצחון, נראה ממנו יותר. אדיר לוי החלוץ שיחק כמגן והפתיע. עומרי בן הרוש ממשיך בהופעות טובות ומראה שאפשר לסמוך עליו. השער הרביעי של אלעד שחף התחיל מספרינט שלו בתוספת הזמן!

blank
שער ויותר דקות משחק. אלעד שחף.

אגב שחף, הוא מחליף מצוין. מכניס המון כח כשנכנס, כמו גם מהירות ולחץ על היריבה, שמאפשר מנוחה לשחקנים. לא סתם היה זה הוא שניצל רגע אחד של טעות בהגנת חיפה לכבוש. מגיעות לו יותר דקות משחק. גם הוא רוצה. כזכור הוא התחיל את ההכנות אחרי כולם. שחף: "מקווה שאני אקבל יותר דקות ואני אשחק. מתחילים שבוע הבא את הליגה ואני מקווה שנפתח אותה כמו שניצחנו היום. מקווה שניצחון הזה ייקח אותנו למומנטום חיובי בליגה".

מילה לגבי החלוץ שלומי אזולאי. הוא פתח בספסל במשחק מול הפועל חיפה. מצפים ממנו אולי ליותר, אבל כשנכנס נתן פס גאוני לשער לחמודי כנעאן שיכול היה לכבוש שלושער, אבל החמיץ. נראה כי בהתקפה התחרות תהיה גדולה מאוד, וזה טוב מאוד לקבוצה. אזולאי עוד ייתן את שלו בעונה הארוכה.

אז זהו. מעכשיו צוברים נקודות. אלי לוי אמר כי עדיין לא מסמנים מטרה. אבל מטרה אחת היא ברורה לכולם – את העונה הזו רוצים אחרת, ולא כזו שבה הקבוצה תנצל במחזור הלפני אחרון.

בהצלחה.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך