ליאור קרני ומריה פרוטסקי ימשיכו בקבוצת הנשים בכדורעף של מכבי אשדוד

המדובר בשתי החתמות חשובות לקבוצה של ליאור לוק. לקרני זו תהיה השנה הרביעית, לפרוטסקי השלישית.
מריה פרוטסקי.

קבוצת הכדורעף נשים של מכבי אשדוד, אלופת המדינה, הודיעה על סיכום עם שתי שחקניות חשובות מהעונה שעברה  – ליאור קרני ומריה פרוטסקי שימשיכו בקבוצה של ליאור לוק.

ליאור בת ה-25 שמשחקת בתפקיד הליברו, משמשת כמאמנת במחלקת הנערות באגודה ודואגת לטיפוח דור העתיד וחיבור בין הקבוצה הבוגרת למחלקת הנערות. ליאור קרני: ״זוהי השנה הרביעית שלי במועדון המדהים הזה, שמחה להמשיך להיות חלק, ושמחה על האמון שנותנים בי".

blank
ליאור קרני.

מריה פרוטסקי בת ה-21 שמשחקת בתפקיד הקבלנית הגיעה לאשדוד לפני שנתיים מהסופר ליגה הרוסית, שם שיחקה במשך ארבע עונות  הקבלנית תמשיך לעונה שלישית במועדון. מריה: "מקווה שהשנה נגשים את כל המטרות שנציב. מחכה לתחילת העונה"

ליאור לוק, המאמן: " ליאור היא אחת השחקניות החשובות של הקבוצה. כל מאמן היה רוצה שחקנית. השנה אנחנו ניצבים בפני משימה מאוד קשה ומאתגרת לשמור על תואר האליפות ואני משוכנע שמריה תוביל את הקבוצה להצלחה במסע הזה,

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך