הוציאו 13 בטוטו

במשחק האחרון בגביע הטוטו במשחקי הדירוג 13-14 מול הפועל חיפה, ניצחה אשדוד 2:4 בחוץ וסיימה במקום ה-13 בגביע הטוטו. בראשון הקרוב תפתח הליגה מול בית"ר ירושלים בחוץ.

המשחק האחרון לפני הדבר האמיתי. בראשון נפגשה מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו במשחקי הדירוג 13-14. זה היה משחק האחרון לפני פתיחת העונה של אשדוד שתפגוש ביום ראשון הקרוב בטדי את בית"ר ירושלים. זה נגמר במשחק עם הרבה שערים וניצחון אשדודי 2:4, שאיתו היא סיימה במקום ה-13 בגביע הטוטו. עכשיו לדבר האמיתי. לליגה.

אחרי 4 דקות ואשדוד הייתה בפיגור. הכדור הוגבה לרחבה של אשדוד על ידי נועם בן הרוש, גיא מלמד בין כל בלמי אשדוד נגח כדור שנראה נעצר על ידי אריאל הרוש, אבל האחרון שמט והכדור חדר פנימה 0:1 לחיפה. עברו 2 דקות ומלמד הגיע למצב מצוין של שער, אבל הכדור שלו מ-11 מטרים היה חזק מעל השער.

אשדוד כמעט חזרה. טעות בהגנת חיפה, הכדור הגיע (8) לחמודי כנעאן, שמצא את סתיו נחמני, האחרון בעט מקרוב, ויואב ג'ראפי, אקס אשדוד מנע את השיוויון. אשדוד נכנסה למשחק, אדיר לוי, שהפך להיות מגן מסר לנועם מוצ'ה האחרון הוכשל ברחבה והכדור הגיע לחמודי כנעאן שבעט מדויק לפינה, ושוב ג'ראפי היה שם.

הקצב היה מצוין מצד שתי הקבוצות. חיפה (16 ) שלא הייתה ברגעים האלה במשחק ניצלה תרגיל נבדל להגיע חמצב של בר לין מול אריאל הרוש שמנע שער. אשדוד יצאה להתקפה (17) משלה וליאב פרדה הוכשל ברחבה. פנדל לאשדוד. חמודי כנעאן עשה מזה 1:1 צודק.

אשדוד ששלטה כבשה את השני. ג'ראפי מסר כדור למגן שלו נועם בן הרוש. ליאב פרדה (21) חטף את הכדור מסר לסתיו נחמני והאחרון בעט מדויק, הפעם פנימה 1:2. אשדוד. אשדוד טרם נהנתה מיתרון וספגה שיוויון. מלמד (24) עם סיבוב מצוין מצא את אנטילבסקי לבדו שדהר לשער ומול הרוש הישווה – 2:2.

blank
חמודי כנעאן.שער בפנדל.

רק שתי דקות במחצית  (ודקה אחת לאחר מחאת השחקנים על שיתוף 6 זרים – מ.ס) ואשדוד קיבלה פנדל שני. איתמר נוי שחקן ההגנה של הועל חיפה עם עבירה על חמודי כנעאן. ופריד קבע פנדל שני. כנעאן בעט גם את הפנדל השני וכבש – 2:3 לאשדוד. איזו פתיחה.למחצית השניה.

שלומי אזולאי שנכנס כמחליף סידר לחמודי כנעאן כדור גאוני בתוך הרחבה (71) שהשאיר אותו מול ג'ראפי, אבל כנעאן בעט את זה לחוץ. זה היה חייב להיות ה-2:4 של אשדוד. בתוספת הזמן זה גם הגיע. מתפרצת מצוינת של אשדוד הסתיימה בטעות של בלם חיה מאייבו, הכדור הגיע לאלעד שחף שנכנס כמחליף , שבעט לקורה ופנימה – 2:4, תוצאת הסיום. ניצחון לאשדוד השני שלה במפעל. ועכשיו לדבר האמיתי – הליגה!

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, אדיר לוי, עבדול קארים, ישילירמק, בן הרוש, פרדה (עמאר, 83), אנדז'י, שלו הרוש (סבן, 64), מוצ'ה (אטהוני, 55), כנען (שחף, 83), נחמני (אזולאי, 64)

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך