הלכה לתרום לצדקה ומצאה את בעלה

כולם מכירים את נחמן פרץ, ממנהלי עמותת "נותנים מהנשמה", עמותת חסד למען הנזקקים * אבל אף אחד לא מכיר את הסיפור האישי שלו, סיפור חייו.. כיצד הכיר את אשתו אסתר, אם שני ילדיו * הסיפור קשור איך לא לעמותה שלו.. וגם לנתינה של שניהם למען האחרים שחיברה את שניהם למשפחה * סיפור אהבה לט"ו באב, שמתחיל במעשה טוב ומסתיים עוד יותר טוב...

לא יודע אם אנחנו מזכירים לכם את זה עכשיו, וטוב שכך אם זה מצב, אבל ביום שני הקרוב בערב ובשלישי בבוקר יחול ט"ו באב. יום האהבה היהודי. לכל אחד סיפור אישי כיצד פגש את האהבה שלו, ואם זה לא קרה לכם עדיין, אז בוודאי כשזה יקרה, אז יגיע גם הסיפור שלכם.

אבל נראה כי הסיפור האהבה שלפנינו, בין בני הזוג נחמן ואסתר פרץ, הוא אחד המופלאים שבהם. סיפור שהתחיל בכלל ברצון של שניהם לעשות טוב לאחרים, והסתיים בכך שהטוב חזר אליהם. סיפור שבני הזוג פרץ, נחמן בן ה-27 ואסתר בת ה-23, יספרו לילדיהם ונכדיהם בעתיד שמה שילמדו ממנו הוא שאם תעשה טוב, תקבל טוב, אולי את הכי טוב שאפשר… ולכל החיים. כמו שכתוב באגדות… אבל רק במציאות.

לפני שנתחיל  חייבים הקדמה למקום בו הכל התחיל. נראה כי אין מי שלא מכיר את נחמן פרץ וחברו לעמותת "נותנים מהנשמה", נחמן ישי. העמותה שלהם דואגת לנזקקים באשדוד ולא רק בה. עמותה שהוקמה בגלל עברם של השניים שהלכו כילדים לישון לא פעם רעבים, והחליטו שזה לעולם לא יקרה לאחרים. הם הקימו את העמותה ומאז רק עוזרים לכל מי שרק היה צריך. כל מי שנכס קיבל עזרה.

blank

אבל אז נכנסה לעמותה אסתר. אסתר הגיעה כשאביה נפטר בכדי לתרום לעילוי נשמתו. היא רצתה לתת לצדקה למען אביה. היא לא ידעה באותו הרגע שאולי אביה "שולח" אותה לעתידה. מכוון את חייה מרגע זה. אבל למה שאנחנו נספר לכם מה קרה מאותו הרגע. ניתן לבני הזוג פרץ לספר.

נחמן פרץ: "לפני 3 שנים אבא של אסתר נפטר. היא באה אל העמותה שלנו לתרום סלי מזון לעילוי נשמתו למי שנזקקים לזה. אח"כ היא שאלה אותי אם אנחנו מקבלים גם בגדים שהיא רצתה לתרום. בדקתי עם אברך שצריך היה את הבגדים, ואמרתי לה שכן. היא חזרה עם שקיות הבגדים לפרויקט שלנו "בנותנים מהנשמה" והתאהבה במה שאנחנו עושים שם". אבל מסתבר שנחמן התאהב גם הוא- בה: "אני מיד התאהבתי באסתר. לפעמים שאתה עושה טוב אתה מקבל את הטוב במקום הכי לא צפוי שיש".

blank

האישה אסתר מספרת את הצד שלה: "לפני שלוש שנים אבא שלי נפטר. החלטתי לעשות מעשר לעילוי נשמתו. נתקלתי בפוסט בפייסבוק של עמותת "נותנים מהנשמה", והחלטתי לתרום סלי מזון למשפחות נזקקות לפסח. מיד אח"כ נחמן שלח לי הודעה בה הוא מודה לי על התרומה, אחרי זה והתחלנו קצת לדבר. אמא שלי ארזה כמה שקיות בגדים של אבא שלי ושאלה אותי אם אני מכירה מישהו שיכול להשתמש בזה. דברתי עם נחמן והוא אמר שיש מי שצריך את זה. נפגשנו. הבאתי לו את הבגדים. אז הוא שאל אותי אם אני מעוניינת להכיר, ומשם התחלנו להכיר. שלושה חודשים אח"כ הוא הציע לי נישואין ולאחר שבעה חודשים היינו נשואים. מי שעושה טוב מקבל טוב".

לפני שנמשיך בסיפור, כי יש המשך עוד יותר טוב…נספר על ט"ו באב (חמישה עשר בחודש אב), שהשנה יחול בשני בערב, שלישי בבוקר, מצוין ביהדות כמועד בסימן פיוס, אהבה ונחמה בעם ישראל. המשנה במסכת תענית מתארת את ט"ו באב בימי קדם כיום שבו בנות ישראל היו לובשות בגדי לבן שאולים (כדי שלא לבייש את מי שאין לה בגד) ויוצאות לרקוד בכרמים כדי למצוא חתן.blank

בדיוק מה שקרה בסיפור שלנו. אולי אסתר לא יצאה לרקוד בכרמים, אבל הלכה לתרום לאנשים. אז בואו נחזור לזוג פרץ. שכבר מזמן לא רק הזוג פרץ. לאחר ההיכרות הקשר התהדק וב-31.10.21 נערכה החופה והשניים הפכו לבני משפחת פרץ. המשפחה הלכה וגדלה ברוך השם ונולדו להם שני ילדים, יאיר ישראל בן שנה ו-8 חודשים והיידי בת חודשיים… ורק תזכרו שהכל התחיל משקית בגדים לצדקה.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך