נפגע עבודה יזכה לקצבה לכל החיים בעקבות תאונת דרכים בדרך לעבודתו

ש' המתגורר באחד המושבים הסמוכים לעיר אשדוד תבע את הביטוח הלאומי לאחר תאונה שעבר בזמן העבודה ○ הביטוח הלאומי קבע את שיעור נכותו בשיעור של 19%, ולאחר ערעור לביה"ד לעבודה ע"י משרד עורכי הדין אוראל לוי שהתקבל, גדל שיעור הנכות ל-35%, קביעה אשר מזכה את הלקוח לקצבה חודשית בסך של 10,500 ₪, סכום המצטבר ל-3,000,000 ₪

ש' מתגורר באחד המושבים הסמוכים לעיר אשדוד, לפני כשנה וחצי היה מעורב בתאונה בדרך למקום עבודתו בעיר אשדוד. בעקבות התאונה פונה לביה"ח "אסותא" אשדוד, שם התלונן על כאבים בצוואר, בכתף ובגב התחתון.

בהמשך לכך, הגיש דרך מקום עבודתו תביעה להכרה כנפגע עבודה, וכן תביעה לתשלום ימי המחלה בהם שהה בבית. בהמשך לכך, הודיע המוסד לביטוח הלאומי ל-ש' שתביעתו אושרה, והכיר בפגימות בצוואר ובכתף כתוצאה מהתאונה, אך הפגיעה בגב התחתון לא הוכרה. במסגרת מכתב ההחלטה, הודיע המוסד לביטוח הלאומי ל-ש', שככל ויוותר על מגבלות בעקבות התאונה, זכאי הוא להגיש תביעה לקביעת דרגת נכות.

ש', חשב שמדובר בחבלות יבשות שיחלפו עם הזמן, אולם, לאחר כשנה ממועד התאונה, המשיך לסבול ש' מכאבים, והגיע למשרד עורכי-הדין אוראל לוי, על מנת לברר את זכויותיו מול הביטוח הלאומי, ולאחר עיון מעמיק בתיעוד הרפואי של ש', הוגש על-ידי משרד עורכי-הדין אוראל לוי תביעה עבור ש' לקביעת דרגת נכות.

בהמשך לכך, התקיימה וועדה רפואית, אשר קבעה את נכותו בשיעור של 19% בגין הפגיעה בצוואר והכתף. כאשר הוועדה הרפואית מטעם הביטוח הלאומי, קבעה כי אין קשר סיבתי בין אירוע התאונה לפגיעה בגב התחתון. בהתאם לקביעה זו, זכה ש' למענק חד פעמי בסך של 330,000 ₪.

אולם, עורך-הדין אוראל לוי לא ויתר, והגיש ערר על קביעה זו, תוך שהוא מנמק את טענותיו ואף מציג בפניי הוועדה ספרות רפואית תומכת. אולם, הוועדה נותרה נעולה בעמדתה, לא התייחסה לספרות הרפואית שהציג עורך-הדין אוראל לוי, והחליטה לאמץ את קביעת הוועדה הרפואית מדרג א'.

כאן לא מסתיים הסיפור, עורך-דין אוראל לוי הגיש ערעור לביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע, כאשר הציג שם את טיעוניו המשפטיים, ובתום הדיון, ביה"ד האזורי לעבודה קיבל את ערעורו של עו"ד אוראל לוי, והשיב את התיק לוועדה על מנת שתדון שוב בעניינו של ש' וכן תתייחס לספרות הרפואית שהציג עורך-דין אוראל לוי בפניה.

בהמשך לכך, התקיימה וועדה רפואית נוספת בהתאם לפסק הדין, ולאחר שהוועדה עיינה בספרות הרפואית שהציג עורך-הדין אוראל לוי, וכן לטיעוניו, קיבלה את הערעור וקבעה כי קיים קשר סיבתי בין אירוע התאונה לפגיעה בגב התחתון, וקבעה את נכותו של ש' בשיעור של 35%, קביעה אשר זיכתה אותו לקצבה חודשית בסך של 10,500 ₪, ובסכום מצטבר בסך של כ-3,000,000 ₪.

מקרה זה מלמד אותנו כמה חשוב לקבל ליווי צמוד ממשרד עורכי-דין המתעסק בתחום הנזיקין וכן ברפואה למשפטנים.

 

אוראל לוי – משרד עורכי דין

📞 08-8009192 | 050-252-5695

🖥 https://olevi-law.com

אורט 18 אשדוד

office@olevi-law.com

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך