אויב מבית \ אורלי עצבנית

יש לנו אויבים רבים בכל העולם, אך האויב מבית, הוא הקשה מכולם. ראיתי השבוע מפגינה שמאלנית, כעורה במיוחד, רצה אחרי אישה דתיה, ומעיפה לה את כיסוי הראש בהינף יד. האישה הדתייה לא הבינה איך מפגינים נגד ראש ממשלה בזמן מלחמה, והיא השמאלנית, תקפה אותה מאחור כמו בהמה.

 

שינאה תהומית, מפחידה ומעוררת בחילה, לציבור הרחב שרצה את ביבי כראש ממשלה. והם, ערוצי טלוויזיה, פאנלים שלמים שכאילו מובלים על ידי השמאל… יושבים יום ולילה, שעה אחר שעה, וכותשים את נתניהו, שלדעתם הלא ברורה, הוא אשם בכל.

 

האיש נאם בקונגרס נאום חוצב להבות, התקבל בכבוד, שלא זכו לו לפניו והם באולפנים יושבים ומדברים סרה אודותיו. אז אני מבינה שמדובר בקנאה חולנית, שזו די בעיה… כי כמו נתניהו, אין, לא יהיה ולא היה.

אז אני מבינה וגם הם שם בשמאל יודעים ומבינים מצוין, שהנציגים שלהם לא יכולים להתמודד עם נתניהו בשום מובן. אז הם ממשיכים לצאת לרחובות, ללא בושה וללא משוא פנים… הפגנות מכוערות, מלאות שנאה, באיצטלה של דאגה לשבויים. ביבי מטרפד את העסקה הם אוהבים להגיד יום יום, שעה שעה. כשבפועל, נתניהו שומר על בטחון המדינה לבל תיפול עלינו עוד זוועה.

 

וכאילו שסינוואר, שגדל על ברכי היטלר, ומסתבר שהשכיל מכל מלמדיו… כאילו משתוקק להחזיר את השבויים על מגש של זהב. וכולם שם באולפני השמאל יודעים את האמת, אבל מה הבעיה לגנוב דעת על בסיס יומי ולחרטט ולחרטט.

 

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני לא שוכחת את יום כיפור שלפני השבת השחורה, אני לא שוכחת איך אויב מבית תלש ציציות למתפללים בתל אביב העאלק נאורה. אני לא שוכחת איך ראש עיר של העיר הכי גדולה… התנהג כאחרון אויבינו והתנגד לתפילה.

 

אני לא שוכחת איך בחורות שמאלניות חשפו את גופן והטרידו אנשים בעת התפילה, איך בחורים שמאלנים שפכו בירה וויסקי על מתפללים בעת תפילת הנעילה. לא שוכחת האמת גם לא סולחת, אבל אני בורג קטן בעיקר, בורא עולם הוא שראה את הזוועה ביום הכי קדוש לעם הנבחר.

 

וקיבלנו עונש גדול מנשוא שבוע אחרי, כמה סימלי, בעת שמחת תורה, אבל הם, הקפלניסטים, שכחו מהר את רוע הגזרה.

 

הם ממשיכים לנסות את בורא עולם בכל דרך קשה, פוגענית ואיומה… שמישהו יסביר להם שהפעם העונש יהיה קשה יותר , והעם הזה יתקשה לחזור לתקומה.

 

אז אני, כותבת שורות אלה, ביביסטית גאה, ותודה לכם שמאלנים על כינוי נהדר שמצאתם לנו… מודיעה לכם חד משמעית, המדינה הזאת, הארץ הזאת היא שלנו ושל כל יהודי, ישראלי שאוהב את המדינה… של כל אדם שמכיר בזכות אבותינו על הארץ הזאת הקטנה. של כל אדם שטובת חייל בצבא הגנה לישראל… חשובה לו פי מיליון על רווחתו של מחבל.

מדינה בה המיעוט הקטן והמסוכן חייב להפנים, שראש הממשלה , נתניהו, כאן, בע"ה, לעוד הרבה זמן.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך