חמש בטוטו. אשדוד ספגה חמישייה מול נתניה בגביע הטוטו.

במשחק השני הרשמי לעונת 24/25, במסגרת גביע הטוטו, רשמה מ.ס אשדוד עוד הפסד, הפעם הפסד על האפס, למכבי נתניה - 5:0. אשדוד מחפשת נקודות ראשונות רשמיות.

מ.ס אשדוד יצאה למשחק החוץ בנתניה כשהיא מחפשת ניצחון רשמי ראשון, או לפחות נקודות רישמיות ראשונות בעונת 24/25, במשחק השני במסגרת גביע הטוטו. אשדוד שפגשה את מכבי נתניה הפסידה שוב (לאחר הפסד להפועל ירושלים במשחק הראשון 4:2), הפעם 5:0. ספיגה של 9 שערים בשני משחקים.

עברה רק דקה וכבר 0:1 לנתניה. הרכש טבארש בישל בכדור עומק מצוין לבר כהן שלא התבלבל מול השער. נתניה עלתה ל- 0:2 בדקה ה-23. פלקושצ'נקו מצא את כהן, הקשר הקשית לשבירו שהמשיך בנגיעה חלשה מתוך הרחבה, אבל הצליח להכניע את הרוש שהגיב באיטיות. 10 דקןת אח"כ וכבר 0:3 לנתניה.  שבירו שלח את עידן ברנס שסיים מדויק ברגל ימין וחגג את השער השלישי.

blank
אלי לוי: (צילום: טל אקוקה)

אשדוד ניסתה לחזור במחצית השנייה. מרטין אנדז'י בעט כדור חזק (51) מ-20 מטרים וצרפתי, שוער נתניה היה במקום להדוף מצוין לקרן. אבל בעוד אשדוד מנסה לחזור, נתניה הגדילה את הפער. רז מאיר (63) הכניס כדור לאיתמר שבירו, שלא הצליח להשתלט, יובל שדה הגיע מאחוריו ובנגיעה בעט פנימה 0:4.

חמש דקות לסיום זה כבר היה חמסה. מכבי נתניה עלתה לחמש אפס על אשדוד. רז מאיר הגביה כדור למרכ הרחבה ושיברו הבלתי מכוסה, נגח פנימה 0:5. הפסד קשה לאשדוד. חשוב לתקן לפני הליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך