שניים לא הספיקו מול ירושלים

מ.ס אשדוד נוצחה 2:4 במשחקה הראשון הרשמי לעונת 24/25 מול הפועל ירושלים, בבית, במסגרת גביע הטוטו. צמד לחמודי כנעאן.

משחק רשמי, הוא משחק רשמי, הוא משחק רשמי. מ.ס אשדוד פתחה את משחקיה לענת 24/25 במשחק גביע הטוטו מול הפועל ירושלים, באשדוד. משחק שהסתיים

בדקה החמישית, בהתקפה הראשונה שלה  מ.ס אשדוד עלתה ליתרון. רועי לוי הגיע מול זמיר שוער ירושלים, ובמגע המינימלי בינהם נפל רועי לוי והשופט יגאל פריד שרק פנדל. את הפנדל הפך חמודי כנעאן ל-0:1 לאשדוד.

ירושלים כמעט חזרה מצידה (18) הכדור של דהן נכנס לרחבה, דיסטלפלד בעט מקרוב, הרוש הגיב מצויין ובן זקן מיהר להרחיק לפני ששחקן ירושלים יהםוך את זה לשער.  8 דקות אח"כ שוב היה זה הרוש בזינוק נהדר שמנע מצ'אנה הירושלמי לכבוש בבעיטה מ-25 מטרים.

תשע דקות לפני המחצית ירושלים השיגה את השיוויון. עידן דהן, אקס מ.ס אשדוד פרץ בקו ימין, חתך למרכז על קו ה-16 והכדור שלו הפתיע את כולם, כולל את אריאל הרוש. 1:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עלתה ירושלים ליתרון. דיטלפלד במשחקו הראשון בבוגרים של ירושלים, בעט מדויק מתוך הרחבה לקורה ופנימה. מהפך.

blank

כנעאן התחיל במחצית הראשונה והמשיך כך במחצית השנייה. עברו הפעם רק 3 דקות במחצית השנייה, סתיו נחמני שמר מצוין את הכדור, הקפיץ את הכדור לחמודי כנעאן שבעט מתוך הרחבה פנימה 2:2.

אשדוד נראתה מצוין בדקות הפתיחה של המחצית השנייה. אבל אז הגיעה טעות של אריאל הרוש  שהחזירה את היתרון לירושלים. אריאל הרוש החזיק ברגלו בכדור ברחבה, חיכה מעט יותר מידי והבעיטה שלו פגעה ברנסום איבה, ששלח רגו וזכה בכדור קל, וכל שנותר לו היה לגלגל פנימה את הכדור  – 2:3.

פרדה שנכנס כמחליף באשדוד  והיה מצוין כמגו שמאלי, השאיר כדור מעולה לרביד אברג'יל, אף הוא נכנס כמחליף, ששלח (71) כדור מצוין לכיוון החיבורים. שוער ירושלים זמיר מנע שיוויון. אשטה מירושלים בצד השני נגח כדור (72) שיכול היה לגמור סיפור והפעם הרוש היה במקום.  בדקה ה-90 נקבעה תוצאת המשחק. אלמגור הגביה כדור חופשי ויונתן ליש נגח פנוי לגמרי פנימה 2:4.

blank
צמד. חמודי כנעאן.

מ.ס אשדוד:  אריאל הרוש, בן זקן (ישילירמק, 76), אמקה, בן הרוש, טמאם (פרדה, 46), סבן, שלו הרוש (אברג'יל, 65), כנעאן (שחף, 60), רועי לוי (אדיר לוי, 76), אזולאי, נחמני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך