החלה מכירת המנויים במ.ס אשדוד. אוהדים יוגרלו לנסיעה למחנה האימונים בקיץ הקרוב.

לאחר המבצע של מנוי ב-ח"י שקלים לחיילים וחיילות, יוצאת הקבוצה בעוד הפתעות מיוחדות לקהל אוהדיה. ביום ראשון בשעה 13:00 יפורסם הקישור לרכישת המנויים. כמו גם בקופות האצטדיון ביום ראשון בלפני משחק גביע הטוטו נגד הפועל ירושלים (שריקת פתיחה: 20:00).
מ.ס אשדוד מכינה הפתעות לאוהדיה שירכשו מנוי לעונת המשחיקם 24/25. הפתעות שאין באף קבוצה אחרת בליגת העל. אחת ההפתעות היא הצטרפות למחנה האימונים של מ.ס אשדוד בקיץ הקרוב.
מהקבוצה נמסר: "אוהדים יקרים הכנו לכם את מחירי המנויים המשתלמים ביותר בליגה, והחלטנו ברגע האחרון להוסיף הטבות מטורפות שבוודאות לא נראו באף מקום אחר. קבלו הצצה לאחת ההטבות:
בסיום העונה תיערך הגרלה בין האוהדים שרכשו מנוי ב-48 שעות הראשונות מרגע פתיחת המכירה – על אירוח מלא על חשבון המועדון במחנה האימונים הבא של הקבוצה בחו"ל, כולל טיסה ומלון יחד עם כל השחקנים".
בקבוצה הוסיפו:  "פרסמנו לכם על מנוי לחיילים וכוחות הביטחון בעלי מנוי מעונות קודמות בח"י שקלים (18 ש"ח) וזאת רק ההתחלה…⏳
במשחק האחרון בי"א נגד הפועל ירושלים (משחק חסר חשיבות) ראינו 1,400 אשדודים ביציע, ובמשחקים נוספים במהלך העונה ראינו גם מעל 2,000 אשדודים באדום – צהוב ביציע! העונה המספרים הולכים לגדול עוד יותר
.
אז… הכנות אחרונות והמכירה נפתחת: ביום ראשון בשעה 13:00 יפורסם הקישור לרכישת המנויים עם פירוט המחירים המלא
תוכלו לרכוש מנוי באתר באמצעות כרטיס אשראי, או בקופות האצטדיון ביום ראשון בערב במזומן או אשראי לפני משחק גביע הטוטו נגד הפועל ירושלים (שריקת פתיחה: 20:00)."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך