חמישה נציגים לאשדוד בנבחרת האולימפית בכדורגל באולימפיאדת פאריז

החמישה, שלושה שחקנים ושני חברי צוות, התארחו אצל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לפני יציאתם לאולימפיאדה. ד"ר לסרי: "כולנו מאחוריכם, גאים בכם, ומחזיקים לכם אצבעות".
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אירח בלשכתו את נציגי העיר אשדוד בנבחרת האולימפית בכדורגל של ישראל אשר תשתתף באולימפיאת פאריז 2024. המדובר בשלושה שחקנים ושני אנשי צוות. הפגישה נכח גם מנכ"ל רשות הספורט של אשדוד, יורם אסרף.
ד"ר לסרי: "בהצלחה לנבחרת האולימפית בכדורגל שתפתח הערב את דרכה באולימפיאדת פריז 2024! לאחר 48 שנה, הנבחרת שלנו שוב על הבמה האולימפית, בהשתתפותם של 3 שחקנים מאשדוד: אושר דוידה, דור תורג'מן ורוי רביבו, וגם הצוות המקצועי עם עוזר המאמן חיים כהן ודובר הנבחרת ניב אברמוביץ".
ראאש העיר הוסיף: "רגע לפני משחק הבכורה בפארק דה פראנס, נציגי אשדוד בנבחרת הגיעו אלינו למשכן העירייה, שיתפו במשמעות ההזדמנות להביא כח ורוח לעם ישראל בשעתו, וקיבלו את ברכתי בשם תושבי אשדוד. כולנו מאחוריכם, גאים בכם, ומחזיקים לכם אצבעות"
באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך