לידיעת אוהדי קבוצת הכדורסל מכבי אשדוד – בונים לכם קבוצה לעלייה ללאומית. כל השמות בכתבה.

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד מתחילה במשא החימוש שלה לעונה הקרובה, בשבוע האחרון הוחתמו מספר שחקנים שמסמנים את מטרת הקבוצה לעונה הקרובה. כל הפרטים בכתבה. בקרוב יהיו אגב עוד החתמות.
אוחנון

בעונה שעברה ניסתה קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד לעלות ללאומית מהארצית והחמיצה ברגע האחרון את הכרטיס השלישי במבחנים מול כפר-סבא. הפעם הקבוצה רוצה העונה לעלות ולקחת את הכרטיס המיידי מהמקום הראשון.

לכן מכבי אשדוד מתחילה במשא החימוש שלה לעונה הקרובה, לאחר החתמת המאמן דן קציר בשבוע האחרון הוחתמו מספר שחקנים שמסמנים את מטרת הקבוצה לעונה הקרובה. לפניכם כל השמות שהגיעו עד כה….בקרוב עוד החתמות.

 

 

 

פיטשון.

רביב פיטשון בן ה 34 הוא שם דבר כבר שנים בליגה הלאומית, ואף רשם שתי עליות ליגה לליגת העל. רביב אמר על ההחתמה: שמח מאוד לחזור לשחק במכבי אשדוד, מחכה לנו אתגר לא פשוט להחזיר את העיר למקום שהיא ראוייה להיות בו. קורא לכל הילדים, ההורים, והאוהדים לבוא להיות חלק מהתהליך ולתמוך בנו. יאללה אשדוד".

ששון.

אלון ששון, בן ה 27 שמצטרף אחרי 2 עונות בלאומית יחזק את הקבוצה בעמדות 1/2. אלון אמר על ההחתמה:
מתרגש מאוד להגיע למועדון גדול כמו אשדוד, מקום שכל אוהד כדורסל מכיר, עם הסטוריה בליגת העל. מאמין מאוד בצוות המקצועי ובערכים שלו אעשה הכל כדי שנהיה קבוצה מנצחת ונגיע הכי רחוק שרק אפשר. ויאללה אשדוד".

בן נון.

דן בן-נון, בן 26, רכז עם ידית נפץ מחוץ לקשת. מגיע מכפר סבא. דן גדל בתל אביב ובתיכון עבר לאקדמיית גליל עליון.
בבוגרים שיחק שנתיים באירופה, עונה בפורטוגל ועונה בספרד (עליית ליגה) לפני שהגיע להוד השרון ללאומית וכפר סבא בארצית.
בעונה החולפת הדיח את אשדוד בגמר ועלה עם כפר סבא לליגה הלאומית. דן סיכם את החתימה: "מחכה לשחק באשדוד ולהשיב את הקבוצה למקום הראוי לה, מחכה רק לראות את מקיף ח׳ מפוצץ בכחול-צהוב ולהנות מכל רגע עם החבר׳ה".

שלמון.

שחר שלמון, גארד, 192, בן 20 שחר גדל בראשון לציון ומשם התחיל את קריירת הבוגרים שלו בשוהם ומשם לנחל שורק שהגיעו בעונה שחלפה לחצי גמר הפלייאוף. שחר הוא שחקן צעיר ומוכשר שנותן בוסט של אנרגיה לקבוצה. מסוגל לעשות נקודות בכל צורה ותמיד רוצה לשמור את הכוכב של היריבה שחר סיכם את החתימה: "מתרגש לשחק באשדוד להשתפר ולתת את כל כולי".

אוחנון

אליאב אוחנון, בן 30, ממשיך לעונה נוספת. אליאב שנבחר (ובצדק) לחמישיית העונה בעונה החולפת ימשיך איתנו בעונה הבאה ויהיה אחד העוגנית המשמעותיים בקבוצה גם בעונה הקרובה. אליאב סיכם את ההחתמה: "שמח להמשיך במכבי אשדוד לעוד עונה. מבטיח שנעשה הכל כדי לעמוד במטרות שלנו. אשדוד זה מועדון שהפך לבית. רוצה להודות להנהלה ולצוות על האמון, ומחכה לפגוש שוב את האוהדים שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך