המוליכה הפועל ראשל"צ מארחת את האלופה מאשדוד

ליגת ווינר בכדוריד חוזרת מפגרת הנבחרת, ומחר (שישי) ייערך המחזור החמישי ובמרכזו - מפגש המוליכות: הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ (4 ניצחונות) מול האלופה והשנייה בטבלה הפועל אשדוד (3 ניצחונות ומשחק חסר), ב-15:00, בנחלת יהודה.
גאבור לנגהאנס ושי הרשקוביץ מאשדוד מול שי נתן ועוז חממי במפגש בעונה שעברה (צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).

המאבקים בין הפועל ראשל"צ להפועל אשדוד הגיעו בעונה שעברה לשיא, כאשר אשדוד נישלה את הפועל ראשל"צ מהתואר הכפול, עם ניצחון חוץ ברבע גמר גביע המדינה, לאחר שתי הארכות, ועם ניצחון מרשים בחצי גמר הפליאוף.

בשישי, הן יפגשו שוב.כשליגת ווינר בכדוריד תחזור מהפגרה במפגש מפגש המוליכות: הראשונה הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ (4 ניצחונות) מול האלופה והשנייה בטבלה הפועל אשדוד (3 ניצחונות ומשחק חסר), ב-15:00, בנחלת יהודה.

למאבקים בינהן אפשר להוסיף את התנועה של שחקנים בין המועדונים, כאשר יותם טל ותום שם טוב עשו את הדרך לראשל"צ בקיץ האחרון. טל הוא המבקיע המצטיין של הפועל ראשל"צ בפתיחת העונה עם 24 כיבושים. שם טוב מקבל נפח משמעותי של דקות בשער (34 עצירות ב-34 אחוז). באשדוד נותרו לא מעט אקסים של הפועל ראשל"צ (טל הרשקוביץ, שי הרשקוביץ וטומיסלאב סטויקוביץ' – שחקן העונה בליגת ווינר שבולט גם בפתיחת העונה ומציג את אחוז העצירות הגבוה בליגה – 36 אחוז).

אשדוד עדיין לא החתימה מחליף לדויד ספילר הסלובני, שעזב את הקבוצה לפני הפגרה. מפתחות? בשתי הקבוצות – הגנה. השתיים ספגו 25 שערים בממוצע למשחק. הפועל ראשל"צ יותר מחוברת התקפית (31.5 שערים בממוצע) לעומת אשדוד (למעלה מ-27 כיבושים). עידן מימון, מאמן הפועל ראשל"צ, התייחס למפגש: "אשדוד קבוצה מצוינת, והיא מוכיחה זאת גם בפתיחת העונה. יש לה את ההגנה שספגה הכי מעט שערים עד עכשיו, ושוער בכושר מצוין, ולכן אנחנו חייבים להיות ממושמעים טקטית בהתקפה ולכבוש באחוזים גבוהים. משחק ההגנה שלנו הוא המפתח לניצחון, אם נשמור כמו שצריך זה יעזור לנו לרוץ למעברים וזאת המטרה שלנו. נעשה הכל כדי לנצח, אבל הליגה ארוכה וקשה ויש עוד הרבה מכשולים בדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך