הפועל אשדוד החתימה שוער כדוריד מאיסלנד

המדובר בסבנבוירן פטורסון, 35, ששיחק בליגה גרמנית. יהיה האיסלנדי הראשון ששיחק בליגה הישראלית.
סבנבוירן פטורסון, שוער איסלנדי, מצטרף לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד היישר מהבונדסליגה השנייה בגרמניה.  פטורסון בן ה-35 (1.90 מ') חתם, והוא יהיה גם השחקן האיסלנדי הראשון שישחק בליגת ווינר בכדוריד, ואת ההיסטוריה הזו הוא יעשה כאן באשדוד.
הקריירה שלו המריאה מאיסלנד לגרמניה, אחרי זכייה באליפות עם AK המקומית ב-2011. הוא שיחק 8 עונות בבונדסליגה השנייה. כולן במועדון אחד, Aue. היא נחלקה לשתי קדנציות, כל אחת 4 עונות, ביניהן שיחק בארצו בסטיימאן רייקיאוויק 4 עונות, וזה לבד נתון מעניין – שמעיד לא רק על היכולת המקצועית – אלא על יציבות ואישיות נהדרת. הוא גם מחזיק ברקורד של משחקים בנבחרתו הלאומית.
השחקן אמר: "אני מרגיש מאוד גאה לקבל את ההזדמנות המכובדת לשחק עבור הפועל אשדוד, בישראל. עבורי זה אתגר מצוין לשחק עבור המועדון, ואני מלא תקווה להתחרות ולהשיג תארים", הוא שיתף. "שמעתי דברים טובים על המועדון וכמו שראיתי עיר חוף יפה. שיחקתי לא פעם מול ישראלים שמשחקים בגרמניה, בהם יונתן דיין ויהב שמיר ואחרים לאורך השנים. זכיתי לשחק 8 שנים בגרמניה עבור מועדון מיוחד – EHV Aue. הייתה לי זכות וגם מזל לשחק בו בשתי קדנציות ארוכות. רשמתי לאורך הקריירה גם 11 הופעות עבור נבחרת איסלנד. אני מצפה כבר לנחות בישראל, ולהכיר את החברים החדשים לקבוצה ולעבוד איתם".
מאמן הקבוצה אסף לוי: "אני שמח מאוד שהצלחנו להביא שוער טוב, ששיחק לאורך שנים בבונדסליגה השנייה בגרמניה. אני משוכנע שהוא יתחבר, יעזור לנו ויעשה את העבודה. ברמת הפיקנטריה, נחמד להביא לכאן שחקן איסלנדי ראשון, ובקיץ שלא היה פשוט בכלל למצוא זרים איכותיים שירצו להגיע לישראל. שתהיה לנו עונה טובה, בשורות טובות ואמן שיחזרו החטופים והחטופות".
אגב, המועדון הגרמני הקדיש לו לאחרונה פוסט פרידה מכובד מאוד, בו נכתב. "בובי, בפעם השנייה! הוא שיחק תפקיד מפתח, ועם ההצלות שלו הוא הכריע הרבה משחקים. לא פעם הכרנו את "בובי" כ"הר געש" איסלנדי, כאשר הוא היה 'קורע' את האנשים מולו לאחר טעויות חמורות. עם זאת, זה עשה טוב עבור הקבוצה ונתגעגע אליו. הוא נבחר לאחד משלושה קפטנים בעונה שעברה. סבלנות בובי, כפי שכולנו יודעים, כל הדברים הטובים באים בשלשות"…
באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך