מוות לערבים – לא מוות למחבלים – כן!

גם משפחתו של המחבל צריכה לדעת - בן המשפחה הרג? מאבדים מיידית את האזרחות או התושבות, מפונים מיידית מביתם (בלי 72 שעות מראש), מיידית, למדינה נבחרת באזור. אני ממליץ על עזה, בטח לא תמשיכו לקבל ביטוח לאומי שאני משלם (או גרוע מכך משפחתו של נפגע מידי מחבל) * די, יש גבול. גם לדמוקרטיה מותר להתגונן

"מדינת ישראל תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות. תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות". ככה, מילה במילה, נכתב במגילת העצמאות. במילים אחרות, מדינת ישראל תאפשר לאזרחים ולתושבים שלה, יהודים ושאינם יהודים, חופש דת. תאפשר להם להמשיך בדתם ובמקומות הקדושים שלהם. כולל ירושלים, אל אקצה ומה שאתם רוצים. שוויון זכויות מלא. בעיניי זה מצוין. במזרח התיכון ובמדינות הערביות שנמצאות מסביבנו, זכויות האדם הן המלצה בלבד. במדינות ערביות שכנות, הורגים באזרחים שלהם, לפעמים על לא עוול בכפם. נגיד סוריה, עיראק ויש עוד דוגמאות, זה טוב וחשוב שישראל היא אי של שפיות דמוקרטית. זה עושה אותנו שונים מהם, אנושיים. נקודה.

אבל יש גבול, והגבול הזה נחצה כל יום בתקופה האחרונה. לא יעלה על הדעת שבמדינה היחידה שנותנת תנאים דמוקרטיים, יקומו אנשים בבוקר וירצחו יהודים, רק כי הם יהודים. לא ייתכן שחברי כנסת ערבים (שזו המדינה היחידה באזור שנותנת למיעוט להיבחר ולבחור בצורה מלאה!!), יספרו וישכנעו את עצמם שאנחנו רוצים להשתלט על מסגד אל אקצה (ח"כ זאחלקה). לא יכול להיות שהם יקראו לנו לעוף מירושלים וגם מהארץ חזרה לאירופה (ח"כ זועבי). יש גבול והגבול הזה נחצה מספר פעמים, לפעמים יותר ממספר רב של פעמים ביום.

המחבל שרצח יהודי מקבל מילקי בבית החולים
לפני שאתן סקירה היסטורית אמיתית (לא שהאמת חשובה למישהו בעולם או במזרח התיכון), על האמת מאחורי אל אקצה, או בשמו הנכון יותר, הר הבית, אגיד את דעתי. לא ייתכן שמחבל שקם בבוקר למסע הרג, ידע שאולי הוא יחזור בחיים. נקודה. אין פה ויכוח. מי שגרם לחייל, חיילת, אזרח, אזרחית או לא משנה מי, למוות או לפגיעה פיזית קשה, צריך לשלם בחייו. לא ייתכן שיקבל טיפול רפואי עם מרק ומילקי וסלט (כשבישראל יש כאלה שארוחה חמה היא חלום), כמו אותו רוצח בן 13 (שהיה מי שאמר שהוא רק ילד… ואת מי הוא דקר? ילד בגילו. זה לא ילד?), ושידאגו כל שעה לשלומו. תגידו, השתגענו?

ועל השלטון שלנו שלא נותן לנו ביטחון אני בכלל לא מדבר. לא מעניין אותי אם ביבי עושה חשבון לאיזה פקיד בארה"ב. הוא צריך לדאוג תחילה לילדנו, לנו ואח"כ למצב רוחו של איזה אמריקקי (וזו לא טעות). אגב, אם הייתם רואים איך האמריקאים מתנהגים בעת מלחמה, או קל מזה, איך הם מתנהגים למכסיקנים שחודרים שלא כחוק לארה"ב (ארה"ב לקחה ממכסיקו את טקסס שזה פי כמה וכמה פעמים כל ישראל) רק בכדי לעבוד, לא לפגוע או להרוג אזרחי ארה"ב, הייתם מבינים שאנחנו בישראל מל"ו הצדיקים! והם עוד מעירים לנו, שאולי השתמשנו ביותר מידי כח. חצופים!! על חשבון הדם שלנו.

תגידו מה שאתם רוצים, אני מדבר על מחבלים. לא על אזרחים ערבים שרוצים לחיות בנינו. גם אם יגיד מישהו שאולי לא צריך להרוג ורק לנטרל ולבדוק מדוע הם עושים זאת (כמו אורלי וגיא בתוכנית הטלוויזיה שלהם בבוקר, בנוגע למחבלת בעפולה), להם אומר, שמעניין אותי אם הייתם בודקים את זה לא מהאולפן, אלא מהשטח, כשהסכין לכיוונם (לא שאני מאחל להם חס ושלום). זה מזכיר לי את הדילמה של אותם אנשים עם היחס לעובדים הזרים, שפלשו לארץ של כחוק. אותם אנשים הודיעו שצריך לתת לעובדים הזרים זכויות ושאנו מתנהגים אליהם לא יפה. אבל… שיגורו בדרום תל אביב שכונת התקווה, שהם יתמודדו איתם. אם הייתי מעביר 20 אריתראים זרים למרכז שוסטר ברמת אביב, הם, אותם אנשים שרק דקה לפני כן דרשו לתת לעובדים הזרים תנאים, היו מפנים אותם משם תוך דקה. אותו דבר עם שאלת חיסול המחבלים. אז אל תבלבלו לי את המוח!!

אבל יותר מכך. גם משפחתו של המחבל צריכה לדעת – בן המשפחה הרג? מאבדים מיידית את האזרחות או התושבות, מפונים מיידית מביתם (בלי 72 שעות מראש ולא תמיד עושים זאת), מיידית ,למדינה נבחרת באזור. אני ממליץ על עזה, בטח לא תמשיכו לקבל ביטוח לאומי שאני משלם (או גרוע מכך משפחתו של נפגע מידי מחבל). די, יש גבול. גם לדמוקרטיה מותר להתגונן.

קצת היסטוריה
ורגע לפני שניפרד, בואו נעשה סדר. בית המקדש הראשון נבנה על ידי שלמה המלך, הבבלים הרסו אותו, בערך לפני 2500 שנה. שבי ציון מבבל חזרו ובנו את בית המקדש השני, הרומאים הרסו. בערך לפני 2000 שנה. הכותל המערבי הוא העדות לכך. שם היה הר הבית (הר בית המקדש).

600 שנה אח"כ!!!! 600 שנה!! בערך אחר חורבן הבית השני, הקים מוחמד את הדת המוסלמית. עד אז היא לא הייתה קיימת!! כך שאין סיכוי שהר הבית לא היה של היהודים, בוודאי לפני שבכלל חשבו על הדת המוסלמית. ירושלים לא מוזכרת כלל בקוראן והערים הבולטות באיסלאם הן מכה ומדינה. ירושלים היא השלישית בחשיבות. מסגד אל אקצה הוקם על חורבות המקדש. האמונה המוסלמית היא שמוחמד עלה משם לשמיים. הכל בסדר. כל דת ואמונותיה, לא מזלזל. באמת מכבד. זכותם. גם ליהדות יש אמונות וסיפורים משלה, אבל אי אפשר לבטל את אמונות הדת האחרת.

זאת במיוחד… שאנחנו , למרות שכבשנו את הר הבית (המקום בו היה בית המקדש והיום אל אקצה) בשנת 67, החליט משה דיין להשאיר את המצב על קנו וקבע סטטוס קוו לפיו המוסלמים ממשיכים להתפלל בהר הבית ובאל אקצה והשטח בידי "הווקף", שאחראי על המקומות הקדושים המוסלמים. אוהבים? לא אוהבים, זה המצב. אז מי רוצה בכלל להשתלט על המקום? אז כמה יהודים רצו להתפלל בהר הבית, ביג דיל. מדינת ישראל רק שומרת על המקום וגם מונעת לא פעם מיהודים להתקרב למקום. אגב, רק לידיעה התפילה של המוסלמים היא עם הגב למסגד אל אקצה… לכיוון מכה.

שלא תבינו. אני לא קורא מוות לערבים, זו לא דרכי. ההיפך, הלוואי שהערבים בישראל ישתלבו בחברה, אבל אני לא מוכן יותר "למוות ליהודים". לא כל ערבי הוא רוצח, זה בטוח, אבל הייתי שמח שערביי ישראל או נציגיהם ייגנו את רצח היהודים, אבל זה לא קורה. יודעים מה, לא מצפה.

אנחנו לא באנו לכאן לעשות סיבוב… זו ארצנו. אין לנו כוונה ללכת. ההיפך, להישאר לחיות כאן לנצח… אבל בביטחון!!! ומי שיפגע בנו… שישלם!!

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך