קרית שמונה ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד במשחק אימון

המשחק שוחק בשלוש מחציות והמאמן אלי לוי ניסה מספר הרכבים. את השער לקרית שמונה כבש אריאל שרצקי בדקה ה-10. הבלם טימותי אווני חזר לאימונים מנבחתר אוגנדה.
צילום:משה סידי

במשחק האימון שנערך הבוקר, שישי, שהיה הראשון לעונה באשדוד, בין מ.ס אשדוד לעירוני ק"ש, ניצחה הקבוצה הצפונית 0:1. לאחר משחק שקול, את השער לקרית שמונה כבש אריאל שרצקי בדקה העשירית של המשחק.

הקפטן בן זקן וכנעאן (צילום: משה סידי).

האימון חולק לשלוש מחציות בנות כ-30 דקות. המאמן אלי לוי יכול היה לבחון ולשתף מספר שחקנים כולל מספר שחקני נוער, כמו בן לוי ואיליה גטהון, שבלט.

מתן בית יעקב (צילום: משה סידי)

בין היתר לקחו חלק, במשחק האימון הראשון שחקני הרכש שלומי אזואלי החלוץ ומתן בית יעקב הקשר. הבלם טימותי אוואני חזר לאימונים לאחר שהשיחק בשורות נבחרת  אוגנדה. הוא לא שותף. גם החלוץ אבנעזר ממאטה שעבר ניתוח בצולבת עורך אימוני כושר בנפרד.

אלי לוי (צילום: משה סידי).

הקבוצה תצא למחנה האימונים ב-15 בחודש למחנה בהולנד. נראה כי ייבחנו שם שחקנים, אבל נראה כי מי שיצורפו יהיו אלה שהקבוצה תבחר להביא למבחן ולא כאלה שיגיעו באמצעות סוכנים. יתכן כי כבר בימים הקרובים יגיעו מספר שחקנים צעירים זרים, למבחנים בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך