עזרו לאישה נזקקת לפני שבת, ואחרי כמה שעות לשניהם נולדו בנות באסותא

כשאתה עושה טוב אתה מקבל טוב * אבל הסיפור הזה מלמד שזה הרבה יותר מזה * איש החסד נחמן פרץ קיבל פניה של אם חד הורית שצריכה אוכל לשבת לה ולארבעת ילדיה * כ' שתורם לא מעט, נענה מיד ועזר לה * כעבור כמה שעות נפגשו נחמן פרץ ורעייתו שבחודש התשיעי עם כ' ואשתו י', גם היא בחודש התשיעי בבית החולים אסותא אשדוד ושתיהן ילדו יחד * שתיהן ילדו בת ושתיהן יחדיו מאושפזות במחלקת היולדות של אסותא אחת ליד השנייה * נחמן פרץ: "שעושים טוב מקבלים טוב... מניסיון"

זה סיפור שעשוי מהחומרים הטובים שבאדם. זה סיפור על  טוב שמביא טוב. סיפור שמלמד שמי שעושה משהו לטובת האחר מקבל חזרה ובגדול. סיפור שקשה מאוד להאמין שבו אין יד מכוונת.

הכל החל ביום שישי שעבר, מעט לפני כניסת השבת. אם חד הורית ל-4 ילדים קטנים שעומדת להיזרק מביתה שלחה הודעה לנחמן פרץ וביקשה אם יוכל לדאוג לה לאוכל. לא יותר. הדבר הכי בסיסי שיש. לה ולילדיה. נחמן פרץ איש החסד ידוע כמי שעומד בראש עמותת "נותנים מהנשמה" עם נחמן ישי, והם דואגים לכל מי שזקוק לעזרה מכל סוג. כך אירע גם הפעם.

אסתר פרץ.

בהודעה כתבה האם מילים שאי אפשר להתעלם מהן: "אני אמא לארבעה ילדים, אחת מהן תינוקת שנולדה לפני כמה חודשים. אין לי עזרה מאף אחד. אני לא בקשר עם ההורים שלי ואין לי לאן לפנות. בעל הדירה רוצה לפנות אותנו כי לא שילמנו חודשיים אחרונים. אין לי מאיפה לתת לו. אני לא מצליחה לצאת לעבוד אחרי לידה ועם שני ילדים בבית. יש לי הרבה עיקולים והרווחה עוזרת לנו. אני לא מבקשת כסף. אני רוצה רק שלילדים שלי יהיה מה לאכול. אנחנו דקה לפני שבת. אין לי מאיפה להתחיל ולסיים אותה, או מה לתת לילדים לאכול. בבקשה תעזרו לנו". הודעה מאוד קשה, ועוד רגע לפני שבת.

ההודעה הזו לא נתנה מנוח לנחמן פרץ והוא מיד פנה אל כ' שתמיד עוזר למשפחות שנזקקות. כ' ענה לנחמן פרץ שהוא בדרך אליה. הוא רץ לקנות מכל טוב ובשפע ועם השקיות רץ אל ביתה של האם. הוא הספיק להגיע לפני כניסת השבת, נתן לה את האוכל לשבת והלך לדרכו. כאן חשב נחמן פרץ הסתיים הסיפור… אבל מסתבר שהוא רק התחיל.

נחמן פרץ הגיע לביתו ואשתו אסתר, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, הודיעה לו כי צריך להגיע לבית החולים אסותא אשדוד לעשות בדיקה חשובה. השניים נסעו לאסותא וכאן חיכתה לזוג פרץ הפתעה. בבית החולים אסותא אשדוד הודיעו הודעה לשניים, הודעה מיוחדת. נחמן פרץ: "הודיעו לנו שאנחנו הולכים ללידה. עכשיו. הגענו לבדיקה ופתאום לידה".

אבל כאן ההפתעה רק הלכה וגדלה. עוד הזוג פרץ נערך ללידה הלא מתוכננת, הגיע אל בית החולים כ'. נחמן פרץ לא הבין מה הוא עושה שם ותחילה חשב אולי שהוא בא עבורו, להיות איתו יחד, אבל אז סיפר כ' לנחמן פרץ מה קרה לו מרגע שהניח את השקיות אצל האם חד ההורית וארבעת ילדיה. נחמן פרץ: "רק הגעתי לחדר יולדות ואת מי אני רואה שם? לא להאמין. את כ' ויחד איתו אשתו".

כ', גולל את הסיפור בפני פרץ: "איך שהנחתי את השקיות אצל האם החד הורית, אשתי שבחודש התשיעי התקשרה אליי בדחיפות והודיעה לי שאנחנו חייבים לנסוע במהירות לבית החולים אסותא אשדוד בכדי ללדת. נסעתי מיד הביתה, לקחתי אותה ועכשיו אנחנו פה. פתאום אני רואה גם אותך. זה מדהים".

בעוד נחמן פרץ וכ' יושבים בחוץ יחד, נכנסו שתי הנשים שלהם, אסתר פרץ וי' רעייתו של כ' אל חדר הלידה… שתיהן ילדו יחד ושתיהן ילדו בת בריאה במזל טוב. אבל בזה לא נגמר הסיפור. חיכתה להם עוד הפתעה קטנה…

אחרי הלידה הועברו אסתר פרץ וי' אל חדרי האימהות בבית החולים אסותא אשדוד, ואז הסתבר לכולם… שהן נמצאות מיטה ליד מיטה. בית החולים שיבץ אותן למיטה אישה ליד שכנתה, בלי בכלל שידעו מכל הסיפור הזה, ואם אתם רוצים להבין כמה הכל זה מלמעלה, אז רק נשלים את הסיפור ונגלה לכם של-2 זוגות ההורים יש בן ועכשיו לשתי המשפחות יש גם בת. נחמן פרץ, מסכם הכל: "שעושים טוב, מקבלים טוב… מניסיון", ואין כמו הסיפור הזה לאמת את הדברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך