האח הגדול לכלכת ובגדול \ אורלי עצבנית

לא מעט שנים אנחנו חשופים לריאליטי "האח הגדול" וניראה היה שראינו שם כמעט הכול. בנות שחושפות ישבנים, ומדברות בשפה זולה, גברים שריריים עם מוח של נמלה. ערבי תורן, הומו מתוסכל, וכזאת שלא יודעת אם היא הוא או היא, גבר גמד, טיפש מדופלם, זמרת ממורמרת עם עבר נוראי.

וכל שנה הם נכנסים אל הבית המפורסם, חבורה של שוטים, שמחפשת כמה דקות של תהילה, הם עולים במדרגות, דתי חרדי, ואחד שחזר בשאלה. וחשבתי שהשנה הזאת, מישהו שם, בהפקת התוכנית ההזויה, ישכיל להבין שנפל דבר, והפעם נוותר על הביזיון והחוויה.

חשבתי שיהיה צדיק אחד בסדום הארורה, שיגיד שבעת הזאת, לא מעלים תוכניות בזויות שאין להן כל מטרה. הרי נוכל לחיות בלי ישבן מרצד על המסך… נוכל גם לשרוד בלי פוזאיסט עם שרירים, עם שכל לא כל כך מפותח.

גיא זוארץ היקר, אתה שמזיל דמעות על האחיין שלך שנרצח בנובה, בשבת השחורה, נראה לך הגיוני להנחות תוכנית כזאת ולחזור לשיגרה?

זה לא שהחיים צריכים להיעצר עד שוך הקרבות… זה פשוט בזוי בעיני לתת זמן מסך לכמה זכרים וכמה נקבות. כאלה שלא מוסיפים דבר בעת הזאת, הנוראית, חכמולוגים בשקל, שמגרבצים בבריכה, כשבחורים אחרים נמצאים בחזית.

חבל שהכסף שוב מעוור את עיניהם של מקבלי ההחלטות, חבל שברפש הזה יתחילו להתעסק ימים ושבועות.

באמת לא מתאים, מבזה אותנו כעם שנותרה בו עוד טיפת בינה, אסור לנו בשום אופן לחזור לשגרה כאילו דבר לא השתנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך