שינאת חינם / אורלי עצבנית

"הפתרון הסופי" כך קראו בגרמניה הנאצית להשמדת העם היהודי, ולהכחדתו. עולם שלם כמעט, לא רצה את היהודי לצידו. ואני אומרת דבר לא השתנה, העולם רובו ככולו לא רוצה את ישראל כמדינה. בית המשפט הפלילי בהאג הוא הוכחה לכל העולם, שעדיין רוצים מאוד לזרוק את כל היהודים לים.

אדם בר דעת יחשוב, שאחרי השואה שעברנו לפני כמה חודשים, כל אחד יודע מי הקורבן ואת מי להאשים. אך מסתבר שהדם של תינוק יהודי הוא הפקר גם היום, כאן ועכשיו… מתברר שלא באמת מעניין את הגוי המצוי, שחיטת ילדים ואונס מתועב.

אני שומעת דיבורים על "הסברה לא טובה" לעולם הנאור, על כך שהממשלה לא ידעה להסביר לעולם את השבת ההיא השחורה משחור.

אז כל העאלק הסברה עולמית, וכל הליקוקים למדינות שעל הגלובוס מפוזרות. עם לבדד ישכון אנחנו, בדיוק כמו במקורות. יש לנו אויב אכזרי מסביב, ומבית אויב לא פשוט בכלל, יש רצון לכלותינו מחוץ, ומתוך הבית ניסיון מחליא ואומלל.

הלב נחמץ למראה אויב שכזה שיושב בתוך כנסת ישראל לדוגמה, ממש בתוך הבית שאחראי על גורל האומה. בבית הזה, בשם הדמוקרטיה ההזויה, יושבים אחמד טיבי, עופר כסיף, וכל חבורתם הנאלחת והבזויה.

דפדוף קל בעיתון "הארץ" (כן יש דבר כזה עדיין) גורם לי באופן אישי, בחילה עמוקה והרגשת גועל שלא תתואר. שינאה בלתי מוסברת לראש הממשלה, ועיוות המציאות בעיקר.

במקום להתמקד באויב החיצוני שרוצה לזרוק אותך לים ובמהרה. אתה מוצא את עצמך מתעסק בזאת שהסיתה וקראה למרד, לפני השבת השחורה.

זאת שהוציאה לרחובות את אנשי "רק לא ביבי" שטופי הרוע שלא השלימו עם תוצאות הבחירות, זאת שקראה לאנשי הימין "נאצים" וצעקה סיסמאות חלולות בכיכרות. זאת שהאדמה בלעה אותה, דקה אחרי שואת השבת הארורה, ועכשיו מתראיינת בערוצי השמאל בעיקר, כאילו כלום לא קרה.

אז לך גברת, ממש לא יקרה, לך ולשכמותך, עליכם נכתב " מהרסייך ומחרבייך יצאו ממך". בתור אחת שמאמינה בבורא עולם הכול יכול… בסופו של יום הכל מסתדר כמו פאזל, מסתדר ובגדול. כל אחד מקבל בדיוק את מה שמגיע לו, ואם לא פה, אז בעולם הבא מין הסתם. בסופו של יום, כל אלה, השונאים מלאי הרוע, הם רק בני אדם.

מסתבר ששנאה משותפת לאותו אדם מלכדת בין אנשים, מה יעשו כל הקפלניסטים אחרי ביבי? את מי יהיה להם לקלל ולהאשים? הם כנראה יצטרכו לחזור לאישה, לא עלינו, או לבעל הלא מעניין, אז רק בשבילכם שתדעו, נתניהו כאן לעוד הרבה זמן , בע"ה הוא לא הולך להיעלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך