"השוגר דדי שמציעים לי הצעות, לא מבינים שאני יכולה להיות שוגר ממי שלהם"

מיכל יופדוב מאשדוד, מי שזכתה לפני מספר שנים בתואר "מיס יוניברס לנערות" פרסמה פוסט מפתיע בו היא סיפרה כי היא מקבלת הצעות מגברים להיות "השוגר דדי שלה" * כנראה שהם לא מכירים את יופדוב שבגיל 19 היא כבר עם רזומה של הפקות ואירועים גדולים, חלקם בינלאומיים, והדבר האחרון שהיא צריכה מהם הוא מימון * כיום היא מפיקיה שוב את "מלכת היופי לאימהות" בישראל * מיכל: "מעולם לא הסתמכתי על פרנסה מאדם מסוים, לא מההורים, לא מהאחים ולא מבן זוגי"

לפעמים צריך לדעת למי להציע משהו, ולמי לא להציע בכלל. זה המקרה עם מיכל יופדוב, בת ה-19, מי שזכתה בתואר "מיס יוניברס לנערות", שהוא רק אחד מתאריה וממה שהיא עשתה, עושה ועוד תעשה. מיכל פרסמה פוסט לא שגרתי שהקפיץ רבים מאוד על הצעות שקיבלה. הצעות לא שגרתיות בכלל:

וכך היא כתבה: "מקבלת הצעות של שוגר דדי" מעולם לא הסתמכתי על פרנסה מאדם מסוים, לא מההורים, לא מהאחים ולא מבן זוגי. ידעתי מגיל צעיר שרק אני צריכה לכלכל את עצמי, עבדתי ובניתי את שמי ב-10 אצבעות, בדם יזע ודמעות.. עבדתי בכל מה שנתנו לי לעבוד, בייביסיטר, דוגיסיטר.. הייתי נוסעת בכל הארץ בכדי להרוויח מספר פרוטות. עשיתי הכל בכדי להשקיע בפרויקטים שלי. כך הייתי, המשקיעה הבלעדית. חלילה שאחד יקטוף אחוזים מיותרים. אם הייתם שואלים אותי אז כמה כסף היה לי בחשבון הייתי עונה לכם 100₪ מאחר והכל היה מושקע. כיום אני בעלים של שתי חברות משגשגות שמגלגלות לא מעט. מחזיקה מתחתי 47 עובדים ומידי חודש משלמת להם משכורות. לא נראה לי שהשוגרים מבינים שאני יכולה להיות שוגר ממי שלהם".

מיכל, מצאו למי לשלוח הצעות כאלה

"האמת שיש לא מעט הצעות. הציעו לי לשלוח תמונה של כפות רגליים בסכום ענק של כסף.. לא רק זה  מציעים גם עיסוי – "את אישה נורא נאה" ומציעים כסף גדול. סכומים אדירים. מציעים את זה לבנות יפות. זה מפתה לא מעט בנות. אני פה בזכות ולא בגלל איזה גבר שמימן. בגלל זה אני פה להראות אפשר להצליח ולהיות אישה חזקה בלי קשר לחיצוניות".

מה את עונה להם?

"אני לא ממש עונה, כי אין מה לענות. יש משפט טוב שאומר שאתה לא יכול ללמד חמורים לנבוח. ללכת למשטרה ולהתלונן זה לא יעזור כי ייפתח אח"כ פרופיל מזויף תחת שם אחר. זה משהו שאין עליו שליטה ופיקוח".

לאלה ששולחים את ההצעות כדי שיכירו את מיכל יופדוב מאשדוד. מדובר באשת עסקים צעירה ומצליחה, מרצה, מנהלת חברת פרסום ושיווק המתמחה באסטרטגיות לעסקים וניהול סושיאל. בעלת חברת הפקות, המפיקה הצעירה ביותר בישראל ובין המפיקים הצעירים ביותר בעולם. זכתה כאשת השנה תשפ"א ותשפ"ב בתחום העשייה וההתנדבות ובתחום האופנה.

בין שורת הצלחותיה: זכייתה במיס יוניברס לנערות לשנת 2022, ולאחר זכייתה כמתמודדת ישראלית טסה לייצג את ישראל בחו"ל באירועים רבים. מידי שנה היא מנהלת פרויקטים בהתנדבות מלאה לעשייה למען האחר, בפרויקטים כמו, שילוב קהילה יהודית מקליפורניה בנושא מודעות לנוער בסיכון. פרויקט העצמה נשית למען נשים מוכות בירושלים . שבוע האופנה והעלאת המודעות לחולות סרטן השד. תצוגות למען חודש המודעות לאנשים עם צריכים מיוחדים. וכן הפקות למען העצמת ילדים ונוער אשר סבלו וסובלים מחרמות.

בימים האלה היא מפיקה את תחרות מלכת היופי לאמהות 2024. בפרסום לקראת התחרות נכתב על התחרות: "התחרות כל כולה על טהרת העצמה נשית. אחת מכן תזכה בתואר הנחשק וכולכן תזכו בחוויה מטורפת, הכוללת שיעורי עמידה מול קהל, הליכה על המסלול, שיעורי דוגמנות, ימי צילום, ימי גיבוש, אוכל טוב, אומנים, מנחה, משרד יחסי ציבור, סטייליסטית, כוריאוגרפיה מקצועית, שופטים מכובדים, צוות ביוטי, צלמים, מעצבים גרפים, מפיקים, מעצבי אופנה ופרסים שיחולקו במעמד האירוע. והכי חשוב כל אחת מכן תצא עם חבילת תמונות מעלפות שילוו אותך לאורך כל החיים".

מיכל מוסיפה: "יש הרבה מועמדות. המטרה היא לבחור אמא אחת שתייצג את ישראל בחו"ל בתחרות הבינלאומית במילאנו. שנה שעברה טסה מיכל חגי מרגולין שזכתה במקום השני. אמא ל-3 ילדים מכפר סבא. כרגע יש 547 נרשמות בתוך 4 ימים. האודישנים הקרובים ייערכו בחודש הזה, מתוכן יבחרו 25 משתתפות".

מיכל אי אפשר לעצור אותך

"אי אפשר לעצור.  הרבה אנשים חשבו שיפילו ילדה, אמרו מה שאמרו, נאמר מה שנאמר. זכיתי בשני משפטים. עכשיו אני עושה גם הרצאה שנקראת "מיכל הנוכלת" כי ככה ניסו להציג אותי. אני מספרת את סיפור חיי. איך ילדה אחת מול כל העולם מצליחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך