כלב עם פנסיה של שב"ס

צוות השירות של הכלבייה העירונית אשדוד, עובד בשיתוף פעולה עם שירות בתי הסוהר * מדובר בכלבים בעלי מסוכנות לבני אדם שמגיעים אל השב"ס, ואלו מוצאים שם תנאי מחיה מצוינים, טיפול רפואי שוטף, טיפוח ודאגה יומיומית * כיום "עובדים" בשב"ס למעלה מ-600 כלבים * ד"ר דנית כהן וטרינרית עריית אשדוד: "בסוף גם הכלב וגם השב"ס מרווחים. כי הכלב מוצאים חיים טובים ומותאמים והשב"ס מוצא פתרון" * אגב זה כולל תנאי פנסיה....

בכלבייה העירונית של אשדוד שמו להם מטרה. לא רק לדאוג באהבה לכל הכלבים והחתולים שמגיעים, אלא גם למצוא להם הבית. כך נולד שיתוף פעולה מיוחד במינו.

צוות השירות הווטרינרי של עיריית אשדוד (הכלבייה העירונית אשדוד) עובד בשיתוף פעולה עם ענף בעלי חיים של שירות בתי הסוהר. כן, ממש כך. לשב"ס מועברים כלבים אשר אינם מותאמים כלל לחיים בבית לצד משפחה, הם כולם ככולם כלבים בעלי מסוכנות לבני אדם, ואלו מוצאים בשב"ס תנאי מחייה מצוינים, טיפול רפואי שוטף, טיפוח ודאגה יומיומית על ידי צוות הכלבנים והעובדים במקום. כיום "עובדים" בשב"ס למעלה מ-600 כלבים ככלבי שמירה, תקיפה והרחה.

בשבוע שעבר  נערך ביקור של צוות הכלבייה העירונית אשדוד במתקן הכליאה אליו מועברים חלק מהכלבים. הכלבנים נבחרים בקפידה ומאפשרים לכלבים להיקשר ולסמוך עליהם באופן מוחלט. "נהנינו לצפות בכלבים שלנו מחייכים ומאושרים מההזדמנות שניתנה להם", אמרו שם.

ד"ר דנית כהן וטרינרית עיריית אשדוד מספרת על המיזם החשוב: "שיתוף הפעולה הזה שאנחנו עושים עם שב"ס, נמשך זמן רב ובחודשים האחרונים אפילו התהדק. אנחנו מעבירים גם הרצאות מקצועיות בקורס כלבנים של השב"ס. הציגו לנו בסיור את תפקידי הכלבים בשירות בתי הסוהר. מדובר בכלבי שמירה שנמצאים בגדר היקפית מסביב לבתי הכלא ותמיד בזוגות. כשהמטרה שלהם להיות גורם הרתעה חי".

מה עוד לדוגמא?

"כלבי הרחה. הם מחפשים אמל"ח, סמים, טלפונים".

כולם מרוויחים מכך

"בסוף גם הכלב וגם השב"ס מרווחים. הכלבים מוצאים חיים טובים ומותאמים, והשב"ס מוצא פתרון. הכלב מקבל חיים נפלאים ויש לו שטח ענק לנוע בו. יש לו גם מתקני מסתור. הוא תמיד חי בזוגות ויש לו מטפלים שכל יום, כל השנה, נותנים לו אוכל פעמיים ביום ובודקים את מצבו הרפואי ומצבו בכלל. לכלבים יש גם שעות מנוחה בכלוב. יש להם וטרינר צמוד עם מרפאה צמודה. הם עוברים טיפוח יום יומי וסירוק על ידי הכלבנים. בעצם מתאפשרים להם חיים טובים מאוד, לשארית ימי חיים. כשהם מגיעים לגיל פנסיה (9-10 אצל כלב) מעבירים אותם למתקן של השב"ס שבו נמצאים כל הכלבים המבוגרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך