כך הפכה איריס נפתלי לאישה החזקה ביותר בעיר אשדוד

יו"ר ועד העובדים של עיריית אשדוד הגב' איריס נפתלי נחשבת לאישה החזקה ביותר בעיר אשדוד, אחרי שהצליחה להביא את מפלגת הליכוד לשיאים חדשים בעיר, היא המשיכה עם הניצחון הסוחף בבחירות העירוניות, וכעת בבחירות לוועד העובדים, כאשר היא הביסה את המתחרים בתוצאה מרשימה של 7-0! ושמה חותמת רשמית לעוצמה נשית מקומית וארצית * איריס נפתלי היא ללא ספק האישה העוצמתית ובעלת ההשפעה הגדולה ביותר בעיר, הרבה לפני חברות המועצה העירוניות שמתיימרות להשפיע, ראוי וצריכות הן ללמוד ממנה מהי עוצמה

כבר עשור שאיריס נפתלי מכהנת בתפקיד יו"ר ועד העובדים של עיריית אשדוד, ובשבוע שעבר היא נבחרה שוב לקדנציה נוספת. זאת במקביל לתפקידה כמנהלת אגף האירועים של העירייה, איריס היא יושבת ראש האישה היחידה מבין הרשויות בארץ ומנהלת ביד רמה ועד שחולש על 3,400 עובדות ועובדים, כאשר בוועד היא נמצאת כבר מעל עשרים שנים.

למעט ראשות ועד העובדים של עיריית אשדוד, איריס נפתלי נחשבת לאחת הנשים החזקות בישראל, ובטח בעיר אשדוד. היא הצליחה בכל מערכות הבחירות האחרונות לכנסת להביא לתוצאה משמעותית ביותר עבור הליכוד בעיר, כאשר בשיא הגיעו למעלה מ- 43 אלף תושבים אשדודים להצביע למפלגת הליכוד – מספר ששווה לכמעט מנדט וחצי.

נפתלי הצליחה גם במאבק העיקש שהיה לה על מפלגת הליכוד המקומית, כאשר גורמים שונים ניסו להעביר את התמיכה מראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי למועמד אחר, אך לאחר מאבק עיקש היא הצליחה להביא לתמיכה בו, ומנעה פתיחת מפלגה מקומית עם השם המחייב "הליכוד". בנוסף, בבחירות לראשות העיר היא הצליחה בענק, וכעת בבחירות לראשות הוועד, היא לא רק ניצחה אלא הביסה בתוצאה מרשימה ביותר.

על פי תוצאות האמת, הצליחה איריס נפתלי להביא להישג מרשים ביותר עבור הרשימה שלה, כאשר למעלה מ- 85 אחוזים הצביעו לרשימתה, וזהו ההישג המרשים ביותר בבחירות לראשות הועד. במספרים התוצאה הייתה ניראת כך, איריס נפתלי המועמדת לראשות הועד השיגה 1,845 קולות, כאשר ברנרד כהן שהתמודד מולה הגיע למקום השמיני עם 875 קולות בלבד.

שושן יורם במקום השני עם 1,763 קולות, מוטי הרוש במקום השלישי עם 1,701 קולות, גבי עייש במקום הרביעי עם 1,673 קולות, כרמלה פורת חמישית עם 1,653 קולות, בן ציון ולוטקר במקום השישי עם 1,635 קולות ובמקום השביעי והאחרון ברשימת הועד אלמליח חפציבה עם 1,583 קולות. כאשר הרחק מאחור ברנרד כהן עם 875 קולות וכן שאר חברי רשימתו שנותרו בחוץ.

אחרי הניצחון הסוחף, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיגר ברכת הצלחה לנפתלי, וכך הוא כתב: ״שוחחתי עם יו"ר העובדים איריס נפתלי וברכתי אותה ואת שבעת חברי הוועד שנבחרו. עיריית אשדוד הציגה ביום הבחירות חגיגה דמוקרטית מדהימה, כיבוד המתחרים ואחדות בין המחנות השונים, ובזה שכרנו הגדול. איריס היקרה היא מנהיגה אמתית, מובילה בגאון עירייה מהגדולות בישראל ופועלת למען כל העובדות והעובדים בכל עת. יחד איתה, בעשור האחרון הנהגנו מדיניות ארגונית חזקה ותומכת בעובדים, וצעדנו יחד בדרך המאמינה בשיתופי פעולה מניבים. כולנו ראינו את התוצאות המצוינות שהצעידו את העיר ואת העירייה קדימה, את הדאגה לעובדים ואת ההשקעה בהון האנושי המשובח שיש לנו בעירייה. זה גם הזמן גם ולהודות לכולם על עבודה נפלאה בעת שגרה ובעת חירום. משימות רבות לפנינו ברמה המקומית והלאומית. ישראל נמצאת במלחמה בכלל החזיתות ועלינו להמשיך ולפעול כפי שעשינו כל העת, בדרכי שלום ונועם, יחד עם יו"ר הוועד איריס נפתלי וחברי רשימתה שנבחרו ברוב עצום שהביע אמון גם בדרך שבה פעלנו. נמשיך יחד לפעול לעשות למען כל העובדות והעובדים שלנו, ולטובת העיר אשדוד כולה".

המנצחת הגדולה לראשות ועד העובדים של עיריית אשדוד איריס נפתלי אמרה לאחר הניצחון המרשים: “אני מודה לכל מי שהצביע לי וגם לכל מי שלא הצביע לי. מבחינתי, יום הבחירות נגמר ואני ממשיכה להיות יו”ר הוועד של כל העובדות והעובדים ולפעול למענם בכל הכוח ובכל החזיתות. העשייה הרבה בשנים האחרונות, הדאגה לרווחת העובדים בעירייה המצוינת שלנו תמיד עמדו ויעמדו לנגד עיניי, ונעשה זאת כפי שעשינו בצורה נעימה, בשיתופי פעולה ובחיבור בין כל הגורמים שיכולים להניע קדימה תהליכים למען העובדים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך