תרדו מהגב של החרדים

בואו נתחיל מהתחלה, אבל ממש מהתחלה… מהיום בו הצליח נתניהו להקים ממשלה. ולא סתם אחת כזאת רגילה, הוקמה ממשלת ימין מפוארת וגדולה. הרבה שרים שעל ראשם כיפה קטנה, שהשמאל ה"נאור" כינה אותם הסרטן של המדינה.

והממשלה הזאת שהוקמה כדת וכדין, ממשלה רחבה על טהרת הימין. העבירה חלק מהעם על דעתו, אותו חלק רווי שינאה, שלא נימנה על תומכי ביבי וצאן מרעיתו.

אז הם החליטו לשבש את החיים למדינה, שנאתם בערה כאש. הם שמו פס על כולם ובחרו בכל אמצעי בזוי להשתמש. הם קראו לראש הממשלה נאצי, והפגינו נגד ממשלתו בניכר. הם שנתנו לגיטימציה לחמאס הארור והאכזר. הם צעדו בבני ברק מול חרדים יראי שמיים, צעדה שהזכירה צעדות של משטרים אפלים. צעקו והתערטלו, בגועל שעליו לא סולחים ולא מוחלים. הם הסיתו לסרב לשרת בצבא, כי להם מותר הכל… הם, הם שטופי השנאה והרעל, הם השמאל.

וביום כיפור האחרון ביום הכי קדוש בשנה, הגיעו למדינת תל אביב וביזו את כבוד אלוקים, בצורה חולנית וברברית ללא תקנה. הכל היה כשר בעיניהם כדי להפיל את הממשלה שבצורה דמוקרטית נבחרה.

ואז הגיעה השבת של אוקטובר, פועל יוצא בהחלט של כל השנה שעברה. ואם מישהו חשב שהשביעי  באוקטובר יכניס בינה לראשם, שיחשוב שוב… כי השנאה לימין ולדתיים, זה הכי חשוב. חוק גיוס לחרדים, הם צועקים תחת כל עץ רענן, כשרק במדינת תל אביב וסביבתה יש משתמטים בכמויות שחבל על הזמן. כל כך בא לי לעשות משאל נחמד לדוגמה במצעד הגאווה, לשאול שם את כל מאות האלפים מי מהם שרת בצבא?

 

החרדים השנואים עליהם כל כך, תורמים בדרכם הברוכה תרומה שאין כדוגמתה. רק ארגון זק"א לבדו, מדבר זכות על החרדים שלא רוצים להתגייס לצבא. הוא שהביא בחודשים האחרונים לקבורה מאות אנשים, לאחר שמשפחותיהם איבדו תקווה.

 

ויש עוד כל כך הרבה ארגונים חרדיים, מתנדבים, בשם החמלה, העזרה וגמילות החסדים…אבל זה לא מפריע לכל הצבועים להסית נגד החרדים.

 

וראיתי ברשתות בלונדון, מצעד של תומכי טרור. מיליון איש צועקים נגד יהודים… וממש לא מצאתי הבדל בינם לבין מפגיני קפלן, שונאי החרדים.

השנאה, אותה שנאה לא מובנת לא ברורה… מונעת מיוהרה. זה לא משנה אם אתה נאצי, מחבל או סתם יהודי ישראלי ששונא את הדתי שהוא לא כמותך.

אז אני מתביישת במקומכם עוכרי ישראל מבית. אתם האשמים ורק אתם שלעולם לא תגיע לכאן יונה עם עלה של זית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך