DUNE – היוקרה מטפסת לגבהים חדשים

הסגנון החדש של מגדלי היוקרה מגיעה לרובע ט"ז באשדוד, לראות ולא להאמין. צפו בסרטון וגלו בעצמכם

DUNE – פרויקט מגורים יוצא דופן

בכדי ליצור את הפרויקט המושלם עבורך, תכננו בקפידה שכונה פרטית מתחם מגדלי יוקרה ובחזית איכותית, המשלבת קונספט מגורים חדש שכונת קוטג‘ים פרטית, המעניקה למתחם צביון כפרי ואינטימי. סגנון המגורים החדש של ישראל הגיע לאשדוד ולכם זו הזדמנות להתחבר לעתיד כבר היום. כל אחד מהמגדלים מעוצב בהשראת מגדלי היוקרה של מנהטן ותל אביב, לכולם לובי דו- קומתי ענק ומעוצב, חדר כושר ומועדון דיירים גדול ומרווח. תכנון הדירות פונקציונלי וגמיש, פתוח לכל דימיון או חלום שלכם.

הסגנון החדש של מגדלי היוקרה מגיעה לרובע ט"ז באשדוד, לראות ולא להאמין.

DUNE – רף חדש של איכויות וסגנון

על מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים במיוחד הציבה חברת ”פרץ בוני הנגב” רף חדש של איכויות, תכנון וסטנדרט גבוה במיוחד. המפרט הטכני עשיר ,מפנק וייחודי הכולל: ריצופי גרניט פורצלן וקרמיקה באיכות גבוהה, דלתות פנים מעוצבות, מטבחים מבית המותגים המובילים, כלים סניטריים מעוצבים ועוד.

לכל דירה מרפסת ענקית הצופה לנופים מרהיבים של זהוב וכחול בליבו של רובע ט"ז, הרובע החדש של אשדוד.

לבחירתכם דירות 4, 4.5 ו-5 חדרים, דופלקסים, דירות גן, לופטים ופנטהאוזים מפוארים.

היוקרה מטפסת לגבהים חדשים

כדי ליצור את הפרויקט המושלם עבורכם, תכננו שכונה ייחודית, המשלבת קונספט מגורים חדש, הדוגל באיכות וביוקרה שנוגעת בשמיים. צמד מגדלי היוקרה מושכים את מירב תשומת הלב והופכים לשיחת היום של העיר, בזכות תכנונם יוצא הדופן, הלובי המעוצב וכל הפסיליטיס שתוכלו לראות במגדלי היוקרה של תל אביב. לקחנו את היוקרה והתכנון צעד אחד קדימה ויצרנו עבורכם את סגנון המגורים החדש של ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך